برانکو:تیم برتر این بازی بودیم/تا پایان لیگ نتایج بازی ها مشخص نیست

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:انتقادی از بازیکنانم نمی کنم چراکه تیم برتر زمین مسابقه بودیم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل ذوب آهن بیان کرد: به تیم ذوب آهن به علت برد این بازی تبریک می گویم همچنین نمی توانم انتقادی از بازیکنانم داشته باشم چرا که برخلاف نتیجه ،تیم برتر میدان بودند.متاسفم نتوانستیم هدیه عید پیامبر اسلام را به هواداران بدهیم.

وی ادامه داد:ما نباید برابر تیمی مثل ذوب آهن فرصت ها را از دست بدهیم متاسفانه ذوب آهن از یک شوت از راه دور به گل رسید و لیگ ادامه دارد.این دومین شکست ما در 40 بازی گذشته است،باید خودمان را آماده کنیم که این شکست تکرار نشود از هم اکنون باید آماده بازی سیاه جامگان شویم.

برانکو در باره حضور نیافتن در نشست خبری پیش از بازی گفت:ما از طریق سایت مان عذرخواهی کردیم،با این وجود این حق شماست که سوال کنید یا نکنید.

 وی در پایان درباره شکست تراکتورسازی مقابل سپاهان و اینکه پرسپولیس هنوز شانس قهرمانی در نیم فصل را دارد،خاطر نشان کرد:ما درباره بازی تراکتورسازی و سپاهان تحلیلی نکردیم،هنوز نیم فصل هم تمام نشده است.نتایج مختلف زیاد خواهد بود و بالا و پایین می شود اگر امروز هم می بردیم اتفاق خاصی رخ نمی داد و فقط اختلاف امتیازمان بیشتر می شد. همیشه بیان کردم نتایج لیگ نامعلوم است و هر تیمی می تواند هر تیم دیگر را ببرد این یک مزیت برای فوتبال ایران است که هواداران می توانند تماشا کنند و لذت ببرند،تا پایان لیگ نتایج بازی ها نامعلوم است و همانند دو فصل گذشته قهرمان تا آخرین لحظه مشخص نیست. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار