عباسی:پیروزی مهمی را مقابل ماشین سازی بدست آوردیم

مدیرعامل سیاه جامگان گفت:پیروزی مهمی را در دیدار امروز مقابل ماشین سازی کسب کردیم.

علی عباسی مدیرعامل تیم سیاه جامگان در گفت وگو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درمورد پیروزی تیم سیاه جامگان مقابل ماشین سازی بیان کرد: پیروزی مهمی بود. ما نیاز داشتیم بعد از چند هفته نتیجه گیری ضعیف، واکنش مناسب نشان بدهیم خدا را شکر به لطف امام رضا و تلاش کادرفنی و درایت بازیکنان توانستیم پیروزی ارزشمندی را بدست آوریم.

وی ادامه داد: ماشین سازی از تیم‌های خوب و قدرتمند است و این پیروزی به سادگی به دست نیامد و ما تمرکز زیادی برای رسیدن به این هدف داشتیم. این تیم از بازیکنان با تجربه ای در ترکیب تیمش بهره می برد،ماشین سازی با این رویه ای که در پیش گرفته کار سختی را در نیم فصل خواهد داشت،اما امیدوارم در ادامه لیگ بتواند به جایگاهی که استحاقش را دارد دست پیدا کند.

وی تاکید کرد: تمام بازیکنان دستورات کادر فنی را به خوبی در زمین پیاده کردند. ما فرصت‌های زیادی داشتیم و در نهایت به برتری رسیدیم، مهم سه امتیاز مسابقه بود که کسب کردیم.

مدیر عامل سیاه جامگان در مورد داوری این مسابقه گفت: معتقدم داور مسابقه بازیکن تیم ما را در دقیقه 60 به ناحق از زمین مسابقه اخراج کرد،در بقیه موارد داوری معتدالی را از وی در طول مسابقه شاهد بودیم.

عباسی در پایان با اشاره به بازی سخت سیاه جامگان مقابل پرسپولیس در هفته آینده تصریح کرد:پرسپولیس یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر است که نتایج خوبی را به دست آورده است. هفته آینده بازی حساس و مهمی را مقابل این تیم خواهیم داشت،با تمام احترامی که برای آن‌ها قائلم به دنبال سه امتیاز هستیم. بازیکنان ما این توانایی را دارند و امیدوارم سربلند از زمین خارج شوند همان طور که گفتم پرسپولیس تیم بزرگی است و سعی می‌کنیم ضمن ارائه یک بازی خوب مقابل این تیم به پیروزی برسیم.

انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار