همامی:ماشین سازی را به زانو در آوردیم

دروازه بان تیم سیاه جامگان گفت: با ارائه یک بازی هوشمندانه توانستیم 3 امتیاز بازی را کسب کنیم.

مسعود همامی دروازه بان تیم سیاه جامگان در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درمورد پیروزی تیمش مقابل ماشین سازی بیان کرد: بازی بسیار خوب و قابل پسندی را مقابل ماشین سازی به نمایش گذاشتیم و خدا را شاکرم که در این دیدار سخت توانستیم 3 امتیاز بازی را کسب کنیم.

وی افزود: بیشترین تمرکز ما روی بازی خودمان بود، اما اخراج بازیکن ما سخت‌گیرانه بود. اگر به خاطر 10 یاره شدن به ما فشار نمی‌آمد می‌توانستیم گل دوم و سوم را هم بزنیم. با اخراج بازیکن‌مان بازی را بستیم تا از یک گل‌مان دفاع کنیم.تنها موقعیت ماشین سازی در دقیقه 87 بوجود آمد که خدا را شکر ضربه سر بازیکن حریف با اختلاف ناچیزی نسبت به دروازه راهی بیرون شد.

دروازه بان تیم سیاه جامگان درباره عملکرد تیم ماشین سازی در این دیدار گفت: معتقدم این تیم بازیکنان خوبی را در اختیار دارد اما از لحاظ روحی و روانی در وضعیت مناسبی نیست،به نظر من با آمدن فرهاد کاظمی شرایط این تیم در ادامه فصل بهتر خواهد شد.

دروازه بان اسبق تیم تراکتورسازی در پایان با اشاره به بازی سخت این تیم مقابل پرسپولیس در هفته پایانی نیم فصل تصریح کرد: به طور حتم با پیروزی ارزشمندی که در این دیدار کسب کردیم انگیزه بازیکنان از لحاظ روحی و روانی برای رویارویی با تیم پرسپولیس بیشتر شده است، پرسپولیس در هفته‌های گذشته نتایج خوبی را گرفته است. معتقدم اختلاف سطح میان ما و پرسپولیس وجود ندارد و ما با تمام انگیزه مقابل این تیم قرار می گیریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار