خط دفاعی، دردسر جدید قلعه نویی در جام حذفی

تیم فوتبال تراکتورسازی در نبود دو مدافع اصلی خود باید به مصاف تیم نفت و گاز گچساران در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،تیم فوتبال تراکتورسازی در حالی روز سه شنبه در جام حذفی باید به مصاف تیم نفت و گاز گچساران برود که سعید آقایی و محسن بنگر دو مدافع اصلی خود را در اختیار ندارد.

رمضان نوری زاده پزشک تیم فوتبال تراکتورسازی ضمن تایید این موضوع گفت: محسن بنگر بعد از عمل جراحی در ناحیه کمر دوران نقاهت را سپری می کند و تمرینات انفرادی و نرم دوی در دستور کار دارد تا بعد از بهبودی کامل به تمرینات گروهی بازگردد. 

وی درباره وضعیت سعید آقایی بیان کرد: این بازیکن فیزیوتراپی می کند تا به بهبودی کامل دست یابد.براین اساس بعید است که این بازیکن به بازی جام حذفی برسد. 

پزشک تراکتورسازی در پایان خاطر نشان کرد: طبق برنامه بازیکنان دیروز ریکاوری کردند و مشکلی از لحاظ جسمانی نداشتند و از امروز هم تمرین اصلی خود را برای بازی در جام حذفی آغاز می کنند. 

تیم فوتبال تراکتورسازی با شکست برابر سپاهان اصفهان نخستین باخت خود را در لیگ برتر بدست آورد. این تیم برای جبران این شکست قصد دارد در جام حذفی به موفقیت دست یابد اما در خط دفاعی به خاطر مصدومیت مدافعان خود با کمبود بازیکن مواجه است. 

به هر حال باید دید قلعه نویی برای کمبود نفرات در خط دفاع چه تدبیری در نظر می گیرد!

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۲:۵۰ ۲۸ آذر ۱۳۹۵
بنگر مدافع اصلي جوك شب يلداست خخخخخخ
آخرین اخبار