اهواز؛

کیفیت و صحت عملکرد نازل‌های سوخت خوزستان

مدیرکل استاندارد خوزستان ازکیفیت و صحت عملکرد مطلوب جایگاه‌ها و نازل‌های سوخت مایع در استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،رضا دهدشتی زاده مدیرکل استاندارد خوزستان با اشاره به بازدید و بازرسی از جایگاه‌ها و نازل‌های سوخت مایع در استان گفت: با توجه به این بازرسی‌ها و تست‌های صورت گرفته از مراکز، نازل‌های سوخت در استان کیفیت و صحت عملکرد مطلوبی دارند و از نظر استاندارد مشکل خاصی ندارند.

وی اظهار کرد: هر سه ماه یکبار ما از نازل‌های سوخت استان بازدید می‌کنیم که این اقدام با همکاری اداره استاندارد و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی به صورت مستمر در طول سال انجام می‌شود.

دهدشتی زاده  افزود: اگر در هنگام بازدید تلمبه نازل‌ها دارای نقص باشد، در محل جایگاه اقدام به تنظیم و اصلاح آن خواهد شد و اگر نقص با تنظیم در محل رفع نشد، این نازل به منظور انجام تعمیر اساسی، توسط استاندارد پلمب می‌شود و جایگاه‌دار مربوطه باید نسبت به  اصلاح آن اقدام و پس از رفع نقص موضوع را به استاندارد اعلام کند و فعالیت مجدد نازل مربوطه منوط به تایید استاندارد است.

وی تصریح کرد: علاوه بر این بازرسی‌ها اگر شهروندان و رانندگان در هنگام استفاده از نازل‌های سوخت متوجه نقص و یا اشکالی در عملکرد آن‌ها شوند، می‌توانند گزارشات و مراتب را از طریق شماره 1517 به استاندارد اطلاع دهند.

مدیرکل استاندارد خوزستان در پایان گفت : با توجه به بازرسی‌های انجام‌شده، عمده نواقص نازل‌های سوخت جزیی بوده و بلافاصله در محل رفع شده‌اند و تعداد بسیار کمی از نازل‌های استان نقص جدی و نیاز به تعمیر اساسی داشته‌اند.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.