رئیس سازمان هواپیمایی کشوری:

صنعت هوایی کشور در آستانه تحول/ ضریب ایمنی پروازهای کشوربالا رفت

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: طی فعالیتهای انجام شده در دولت یازدهم تغییرات گسترده ای در راهبردهای ایمنی، فرآیندهای نظارتی، ساختار سازمانی هواپیمایی کشور و نحوه صدور مجوز ها ایجاد شد.

به  گزارش خبرنگار راه و شهرسازی  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان علی عابد زاده معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در نخستین نمایشگاه بین المللی راه سازی، راهداری حمل و نقل و صنایع وابسته در خصوص آخرین وضعیت این سازمان و به طور کلی حمل و نقل هوایی کشور اظهارداشت: تمرکز سیاست گذاری های فعلی بر توسعه فرآیندهای هوایی،بهبود ناوگان و توسعه , همچنین نظارت بر امور پروازی و ایمنی آنها معطوف شده است.

وی ادامه داد: طی سالهای گذشته صنعت هوانوردی کشور با چالش‌های فروانی روبه رو بوده و تحریم ها نیز صدمات زیادی را بر بدنه این ناوگان وارد کرده بودند همچنین صدمات سیاست تکلیفی فروش قیمت بلیط نیز طی این سالها کمتر از تحریم ها نبوده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: طی یک سال اخیر با تلاش های صورت گرفته اقدامات موثری در بهبود وضعیت گذشته صورت گرفته به طوری که ساختار قیمتگذاری بلیط ها تغییر کرد و همچنین سازمان هواپیمایی کشوری بر خلاف گذشته سیاست های مخصوص به این سازمان را تدوین کرده است.

عابد زاده افزود: با اجرایی شدن برنامه ششم توسعه روش های جدیدتری برای پویایی این سازمان و به طور کلی صنعت هوانوردی کشور اتخاذ خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: در طول دوره دولت یازدهم راهبردهای ایمنی، فرآیندهای نظارتی، ساختار سازمان هواپیمایی کشوری و نحوه صدور مجوزها با تغییرات چشمگیری مواجه شد، ضمن اینکه طی دو سال اخیر سازمان ایمنی هوایی اروپا که ایمنی پروازهای کشور را نیز رصد میکند بهبود ضریب ایمنی هوایی کشور را اعلام کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار