رونالدو :سال 2016 ،سال رویایی بود

ستاره تیم ملی پرتغال و باشگاه رئال مادرید از سال 2016 میلادی تحت عنوان سال رویایی یاد کرد.

کریستیانو رونالدو با هت تریک در مسابقه فینال جام باشگاه های جهان مقابل کاشیما آنتلرز پیروزی 4بر 2  رئال مادرید را رقم زد تا سال 2016  که سالی رویایی برای او بود، پایان خوشی نیز داشته باشد.
رونالدو که هفته گذشته برای چهارمین بار موفق به کسب توپ طلا شد، درباره مسابقه با کاشیما گفت: ما زحمت زیادی کشیدیم، اما برای قهرمانی باید زحمت کشید و ما سال را به بهترین نحو به پایان رساندیم.
این هفته شادی زیادی داشتم، با کسب توپ طلا، و این جام جهانی، یک سال رویایی را تجربه کردم. من می خواهم از هم تیمی هایم تشکر کنم، زیرا بدون آنها کریستیانو نمی توانست به این جوایز و افتخارات دست یابد.
رونالدو افزود: امسال ، سال فراموش نشدنی در سطح تیمی و فردی بود، ما در لیگ قهرمانان ،سوپر جام  و حالا جام باشگاه های جهان قهرمان شدیم، در جام ملت های اروپا [با پرتغال] قهرمان شدم  و چند روز پیش توپ طلا رابه دست آوردم.
بهترین بازیکن جهان در مورد بهترین قهرمانی سال 2016 گفت: انتخاب یکی از آنها دشوار است، اما مسابقات قهرمانی اروپا طعم خاصی داشت زیرا برای اولین بار بود.
اودر پاسخ به انتقاد اخیر گفت: شما همیشه از کریستیانو انتظار زیادی دارید، اما زمانی که من نمی توانم کار بیشتری بکنم به این دلیل است که توان آن را ندارم.
آمارها دروغ نمی گویند، همانطور که گفتم من بسیار راضی ام ،امسال برایم سال فوق العاده ای  با هر دو تیم مادرید و تیم ملی بود.
من به انتقادات عادت کرده ام، همیشه کیفیت خود را در زمین اثبات می کنم.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار