یزد؛

ارتقاء دانش فنی تکواندوکاران پویا،رمز پیشرفت و جهانی شدن

تکواندوکاران یزدی با پشتکار و ارتقاء دانش فنی خود به موفیقیت دست خواهند یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛محمد امین نامجو رئیس کمیته آموزش فدراسیون تکواندو ایران با اشاره به لزوم ارتقاءکیفیت سیستم آموزش تکواندو در یزد گفت:

نامجو با بیان اینکه فدراسیون تکواندو ایران متناسب با رشدش در جهان، ارتقاءکیفیت سیستم آموزش را در برنامه دارد، خاطر نشان ساخت: باید بازیکنان، مربیان و داوران قدرتمندی را همگام با جهان پرورش دهیم.
 
 در همین راستا اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی در سطوح مختلف داخلی وبین المللی کرده است.
 
از جمله این اقدامات برگزاری استاژهای بین‌المللی که رشد و ارتقا را برای داوران و مربیان در استان های مختلف است.

وی ادامه داد: استاژ برگزار شده در استان یزد بنا به درخواست رییس و دبیر هیئت تکواندو استان جهت ارتقاء دانش فنی داوران و آشنایی آنان با دانش روز داوری بوده است.

رئیس کمیته آموزش فدراسیون تکواندو ایران وضعیت تکواندو یزد در 2 سال اخیر را رو به رشد عنوان کرد و افزود: روند پیشرفت تکواندو استان یزد را در عرصه ی حضور در مسابقات، داوری و مربیگری شاهد بودیم و این مسئله نشان از پویایی جامعه جوانی است که علاقه‌مند به یادگیری و پیشرفت در تکواندو است.

نامجو ادامه داد: وظیفه خود می‌دانیم که به تکواندوکاران یزدی کمک کنیم؛ انگیزه های بسیار خوبی را در بین بچه ها میبینیم که علاقه مند به یادگیری هستند و این یادگیری گویای انگیزه بالای آنها است.
 
وی در مورد چشم انداز تکواندو یزد گفت: من همیشه معتقدم خواستن توانستن است یعنی برای رسیدن به هدف باید بخواهند تا بتوانند و این چیزی است که من در یزد می‌بینم.

نامجو پیشنهاد کرد: تکواندوکاران در این زمینه فعالیت مستمر داشته باشند، در کلاس‌های آموزشی مربوطه شرکت کرده و دانش فنی خود را بالا ببرند.
 
نامجو بیش از 35 سال در رشته تکواندو فعالیت کرده و 5سال است که مسئولیت کمیته آموزش فدراسیون تکواندو را بر عهده دارد. وی از داوران، مربیان و مدرسان بین المللی بوده و عضو کمیته آموزش آسیا می‌باشد.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار