ارتش سوریه مواضع تروریست‌ها را در شرق تدمر هدف قرار داد

ارتش سوریه با هدف قرار دادن مواضع تروریست‌های داعش در شرق تدمر، شماری از آن‌ها را به هلاکت رساند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، نیروی هوایی ارتش سوریه با هدف قرار دادن تروریست های داعش در شرق تدمر در حومه حمص، شماری از آنان را به هلاکت رساند.

در این عملیات، مراکز تجمع و نقاط نفوذ تروریست های داعش به شرق تدمر و شمال در نزدیکی سدابوکله و حتی غرب تدمر را هدف قرار گرفته شد و دو خودروی زرهی و خودروی مسلح حاوی سلاح سنگین و خمپاره منهدم شدند.

ارتش سوریه همچنین با هجوم گروهی از تروریست های داعش به چند نقطه در اطراف سد ابوکله در غرب تدمر، مقابله کرد و شماری از این عناصر را به هلاکت رساند.

ارتش و نیروهای مسلح سوریه همچنین تمامی اعضای یک گروه از تروریست های جبهه النصره را در "خربه الناقوس" در حومه شمالی حما به هلاکت رساندند.

در این عملیات همچنین محل تجمع تروریست های جیش الفتح در منطقه خربه الناقوس هدف قرار گرفته شد که علاوه بر هلاکت تمامی عناصر تروریستی، تسلیحات آنها نیز منهدم شد.

در حومه غربی سویدا نیز ارتش و نیروهای مسلح سوریه با هجوم تروریست های جبهه النصره به فرودگاه ثعله مقابله کردند.

ارتش محور نفوذ تروریست ها را از روستای ام ولد در حومه غربی درعا به سوی فرودگاه ثعله زیر نظر گرفت و با حملات دقیق خود توانست شمار زیادی از عناصر تروریستی را به هلاکت رساند و تسلیحات آنها را منهدم ساخت.

در حومه شمال شرقی درعا نیز ارتش سوریه مقر جاسوسی تروریست ها را در شمال پل غاربه الغربیه هدف قرار داد و شماری از عناصر تروریستی به هلاکت رساند و مقر آنها را منهدم ساخت.

ارتش سوریه در دعا البلد نیز تروریست ها و تسلیحاتشان را در محله  بجابجه و طریق السد و در اردوگاه آوارگان هدف قرار داد.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار