رشت؛

ارسال کتاب و آثار جشنواره رسانه های رضوی برای برگزیدگان دوره ششم

کتاب و آثار جشنواره رسانه های رضوی برای برگزیدگان دوره ششم ارسال شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: کتاب و لوح فشرده آثار برگزیده ششمین جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه های کشور برای برگزیدگان این دوره از جشنواره ارسال شد.

قاسم مصفا افزود: ششمین جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه های کشور مردادماه امسال به میزبانی استان گیلان برگزار شد که در پایان یک هزار و ٣٥٣ اثر از ١٤ استان کشور در بخش های مختلف اصلی و ویژه به دبیرخانه جشنواره رسید.

وی گفت: دبیرخانه جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه های کشور مستقر در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، در این مدت؛ نسخه ای از کتاب و لوح فشرده این جشنواره را برای ٢٠ شرکت کننده برگزیده جشنواره ساکن در هفت استان کشور ارسال کرد.

مصفا تصریح کرد: کتاب ٢٠٠ صفحه ای آثار برگزیده ششمین جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه های کشور در قطع رقعی و شمارگان دو هزار نسخه توسط انتشارات مبین چاپ شده است.

این کتاب شامل پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به چهاردهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع)، گزارشی از برگزاری ششمین جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه ها، بیانیه هیئت داوران و اسامی برگزیدگان جشنواره بوده و متن کامل ١٥ اثر برگزیده جشنواره در بخش های «مقاله»، «سرمقاله و یادداشت»، «گزارش»، «مصاحبه»، «خبر» و «شعر» و همچنین تصاویر سه اثر برگزیده بخش «عکس» جشنواره، بهمراه تصاویری از مراسم اختتامیه در آن وجود دارد.

با توجه به وجود بخش ویژه آثار رادیویی و تلویزیونی در ششمین جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه های کشور، دو اثر برگزیده بخش مذکور نیز در قالب لوح فشرده (CD) بهمراه کتاب منتشر شده است.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.