اهواز؛

راه یابی 2 اثر از اهواز به جشنواره تئاتر فجر

بخش مرور تئاتر ایران و فجر استانی سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در تهران میزبان آثار نمایشی هنرمندان اهوازی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، نمایش 'اسپرسو' به کارگردانی مشترک ایوب بختیاری و نبراس میرابیان از اهواز در بخش فجر استانی این جشنواره راه یافت.

همچنین 'سرنوشت نابهنگام زنی که ...' به کارگردانی سیاوش عالی‌پور از اهواز، به بخش مرور تئاتر ایران (جشنواره فجر) راه پیدا کرد.

افسانه ماهیان، ایرج راد، یونس آبسالان، محسن قصابیان و اتابک نادری به عنوان گروه انتخاب آثار برگزیده جشنواره‌های تئاتر استان‌های کشور، برگزیدگان را در دو بخش آثار راه یافته به بخش مرور تئاتر ایران و فجر استانی معرفی کردند.

60 اثر برگزیده جشنواره‌های تئاتر استان‌ها که شهریور و مهر امسال در استان های کشور برگزار شد، به همایش استانی راه یافتند و آثار شرکت کننده در این همایش توسط گروه انتخاب کننده با حضور کارگردان ها در تالار مشاهیر تئاتر شهر مورد ارزیابی قرار گرفت.

در نهایت بر اساس کیفیت آثار از بین این 60 اثر، 12 نمایش برای حضور قطعی و سه اثر به منظور ایجاد فرصت اجرایی در بخش مرور فجر انتخاب شدند که 14 اثر نامبرده دیگر هم به بخش فجر استانی که در استان های میزبان جشنواره برگزار می‌شود، راه پیدا کرده‌اند که از میان آنها 12 اثر به طور قطعی و 2 اثر هم مشروط پذیرفته شده‌اند.

سی وپنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از اول تا دوازدهم بهمن امسال در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.