جشنواره بین المللی «رسول مهربانی» پایان اسفند برگزار می‌شود

مدیر مسئول کانون فرهنگی آسمان از برگزاری دومین جشنواره بین المللی «رسول مهربانی» در پایان اسفند ماه سال جاری خبر داد.

برگزاری جشنواره بین المللی «رسول مهربانی» پایان اسفندمحمدظریف اسحاق‌زاده مدیر مسئول کانون فرهنگی آسمان در گفتگو با خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، از برگزاری دومین جشنواره بین المللی «رسول مهربانی» در پایان اسفند ماه سال جاری خبر داد و گفت: دبیر خانه دومین جشنواره علمی فرهنگی رسول مهربانی در راستای نشر فرهنگ نبوی و اسلام راستین محمدی در چهار بخش مقالات پژوهشی، ادبیات، آثار تجسمی و فضای مجازی فراخوان آثار داده است.

اسحاق زاده تصریح کرد: چنین جشنواره‌هایی با هدف مقابله فرهنگی با جریانات اسلام‌ستیز، افراط‌گری و تکفیر و همچنین شناخت شخصیت حقیقی پیامبر گرامی اسلام (ص) برگزار می‌شود.
 
وی از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره را تشویق علاقمندان به تولید آثاری با محوریت شخصیت پیامبر اکرم(ص) و گردآوری و انتشار آثار تولید شده محققان و هنرمندان در این زمینه عنوان کرد و گفت: در نظر داریم با تکیه بر نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان اروپایی به معرفی شخصيت مقدس پیامبر اسلام و تبیین مسائلی چون وحدت امت اسلامی و راهکارهای تقویت آن، ضرورت مقابله با تخریب شخصیت پیامبر اکرم(ص) و شیوه‌های دعوت به اسلام در جهان بپردازیم.

اسحاق زاده بیان داشت: این رقابت در دو سطح کودک و نوجوان (زیر 18 سال) و بزرگسالان (بالای 18 سال) برگزار می‌شود تا در داوری و تخصیص جوایز، رعایت انصاف و عدالت امکان پذیر باشد.

اضافه می‌شود که علاقمندان می‌توانند جهت شرکت در این جشنواره به پایگاه اینترنتی www.news.asemanpub.com بخش جشنواره «رسول مهربانی » مراجعه کنند همچنین شرکت کنندگان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09357030951 تماس گرفته و یا به کانال تلگرامی جشنواره رسول مهربانی به آدرس https://telegram.me/rasoolemehrabani مراجعه نمایند.

مهلت ارسال آثار تا 30 بهمن سال جاری است و این جشنواره اسفندماه همزمان با سالروز میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) در قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.