قم؛

تیم صبا قهرمان لیگ فوتبال نونهالان قم

تیم فوتبال صبا با پیروزی برابر سیاه جامگان صبا قهرمان لیگ فوتبال نونهالان باشگاه‌های استان قم شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ تیم فوتبال نونهالان زیر ۱۳ سال صبای قم با پیروزی در یک بازی دشوار برابر سیاه جامگان در دیدار نهایی مسابقات فوتبال لیگ زیر ۱۳ سال استان قم به مقام قهرمانی این مسابقات رسید.

تیم‌های فوتبال صبای قم و سیاه جامگان عصر یکشنبه مسابقه فینال لیگ فوتبال زیر ۱۳ سال استان را در ورزشگاه تختی قم برگزار کردند که این مسابقه با برتری ۲ بر یک صبا به پایان رسید و صبا توانست عنوان قهرمانی این مسابقات را کسب کند.

صبا در مرحله گروهی این مسابقات نیز با تیم سیاه جامگان هم گروه بود که در آن مسابقه یک بر صفر حریف خود را شکست داده بود و در رویارویی دوباره با این تیم، این بار در دیدار فینال توانست باز هم حریف خود را شکست دهد.

مسابقات لیگ نونهالان زیر ۱۳ سال استان قم در ۲ گروه ۶ و ۷ تیمی برگزار شد که از هر گروه ۲ تیم به مرحله نیمه نهایی رسیدند و در این مرحله صبا ۳ بر یک شاهین را شکست داد و فینالیست شد و سیاه جامگان نیز برابر پیام به برتری رسید و به دیدار نهایی راه یافت.

سرمربی این تیم در مسابقات نونهالان محمد علیخانی بود و محسن فرقانی به عنوان مربی و علی اشجاری به عنوان سرپرست در کادر این تیم حضور داشتند ضمن اینکه این مسابقات به دلیل بروز مسائل حاشیه‌ای در مورد تخلف یکی از تیم‌ها در دور گروهی در فضایی پرتنش به پایان رسید.

در مرحله گروهی این مسابقات ۳ تیم عقاب پردیسان، سیاه جامگان و صبا هم امتیاز بودند که با تفاضل گل، سیاه جامگان و صبا راهی دور نیمه نهایی شدند و تیم سهیل نیز از جدول مسابقات کنار گذاشته شد.

انتهای پیام/ش
برچسب ها: صبا ، نونهالان ، قم ، قهرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار