سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان:

اردوهای آمادگی برای کسب سهمیه جهانی کافی نیست

پالار گفت: برگزاری سه اردوی آمادگی برای کسب سهمیه مسابقات جهانی کافی نیست.

حسین پالار در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: مسابقات کسب سهمیه رقابت های جهانی بهمن ماه سال جاری به میزبانی تایلند برگزار می شود و سه تیم نخست گروه می توانند مجوز حضور در رقابت ها را کسب کنند.

وی افزود: تیم ملی کشورمان باید با شش تیم ژاپن، چین، استرالیا، عربستان، تایلند و هند به رقابت بپردازد و امیدوار هستیم مانند دوره های قبل بتوانیم سهمیه رقابت های جهانی را کسب کنیم.

پالار تصریح کرد: تیم ملی کشورمان چهار سال قبل در رقابت های جهانی پنجم شد و هدفمان این است که در صورت حضور در این دوره بتوانیم جایگاه مان را ارتقا دهیم.

سرمربی تیم ملی در خصوص اردوهای آمادگی گفت: دومین اردوی تیم ملی با حضور 16 بازیکن از 27 آذرماه تا 3 دی ماه در استان قم برگزار می شود و در انتهای این اردو 4 ملی پوش از تیم ملی حذف می شوند و ترکیب نهایی مشخص شود.

وی ادامه داد: تعداد اردوهای آمادگی بسیار کم است و بازیکنان ما با حضور در رقابت های لیگ کشور آمادگی خود را حفظ می کنند.باتوجه به اهمیتی که مسابقات تایلند برای کسب سهمیه جهانی دارد باید اردوهای بیشتری را برگزار می کردیم اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد و تنها تا زمان اعزام یک اردوی دیگر خواهیم داشت.

پالار افزود: در این اردو آنالیز فیلم بازی های سایر تیم ها را برگزار می کنیم و تکنیک هایفنی را تمرین خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی در پایان خاطر نشان کرد: تورنمنت جهانی جوانان هر چهار سال یکبار برگزار می شود و در خرداد 96 کانادا میزبان این دوره از رقابت ها است. در صورتی که سهمیه را بدست آوریم اردوهای بیشتری را از اسفند ماه برگراز خواهیم کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار