اهواز؛

پرداخت صدقه اقدام خداپسندانه

پرداخت صدقه از جمله اقدامات خداپسندانه است در راستای کمک به نیاز مندان از طریق کمیته امدادامی باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز جلیل علیزاده ،مدیر کمیته امداد شادگان از پرداخت حدود ۱.۵ میلیارد ریال صدقه توسط شهروندان شادگانی در طی سال جاری خبر داد.

وی گفت: مردم شادگان یک میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریال صدقه در طی سال جاری به کمیته امداد شادگان پرداخت کرده‌اند.

علیزاده بیان داشت: پرداخت کمک هزینه لوازم‌التحریر و کتب درسی، کمک به تقویت بنیه تحصیلی، مهیاکردن زمینه فعالیت دانش آموزان در کانون‌ها، اعزام مددجویان به مشهد مقدس، پرداخت کمک هزینه دانش آموزان مشغول به تحصیل در مدارس شبانه، کار و دانش و فنی حرفه‌ای و مساعدت به دانشجویان تحت حمایت از جمله موضوعاتی است که از محل سهم فرهنگی صدقات انجام می‌شود.

مدیر کمیته امداد شادگان، با بیان اینکه خداوند، پرداخت صدقه را سبب افزایش مال و ثروت بیان کرده است که باعث کاهش فقر در جامعه می شود، اظهار کرد: کمیته امداد همه تلاش خود را برای جمع آوری زکات و صدقات مردم و هزینه آنها در جهت رفع آلام و مشکلات نیازمندان و ایتام  به کار گرفته است.

علیزاده در پایان، پرداخت صدقه را از جمله اقدامات خداپسندانه عنوان کرد و گفت: باید در این راستا فرهنگ سازی شود و مبلغان با حضور بین اقشار جامعه باید آثار و برکات پرداخت زکات و صدقه را برای مردم بیان کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.