تبریز؛

مصاف تراکتورسازی تبریز با تیم شگفتی ساز رقابت های جام حذفی

تیم تراکتورسازی تبريز فردا در شرایطی در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف تيم نفت و گاز گچساران می رود که این تیم چندان شناخته شده نيست.

بازي نه چندان آسان تيم تراكتورسازي تبريز درمقابل تيم شگفتي ساز رقابتها ي جام حذفي فوتبال درگچسارانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛تيم نفت و گاز گچساران بدون تردید شگفتی ساز این دوره از رقابت های جام حذفی است.

 این تیم در نخستین بازی خود به مصاف تیم استقلال خوزستان قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال رفت و با یک گل این تیم را از پیش رو برداشت.

 دومین بازی نفت و گازگچساران با تيم راه آهن تهران بود که به علت انصراف نماينده تهران ،تیم گچسارانی به دور بعدی رسید.

خیلی ها بر این باور بودند که فولاد خوزستان ترمز نفت و گاز گچساران را می کشد و این تیم در مرحله یک هستم نهایی از گردونه رقابت‌ها کنار می رود اما شگفتی دیگری رخ داد و تیم گچساران به دور بعدی رسید. در این مسابقه نفت و گاز در وقت های اضافی تیم فولاد را شکست داد و حالا در 8 تیم برتر مسابقات حضور دارد.

سرمربیگری تیم نفت و گاز بر عهده داریوش یزدی، مربی باسابقه و پشتوانه ساز فوتبال است.

یزدی که بیشتر سابقه کار کردن در لیگ دسته اول و تیم های خوزستانی را دارد، امسال در لیگ دسته دوم به دنبال صعود نفت و گاز به دسته بالاتر است

تيم نفت و گازگچساران  در گروه اول رقابت‌های لیگ دسته دوم اکنون با 23 امتیاز رتبه پنجم را در اختیار گرفته است و 5 امتیاز با صدرجدول فاصله دارد؛ البته شاگردان یزدی یک بازی نسبت به تیمهای بالانشین جدول کمتر انجام داده اند.

نکته قابل توجه درباره تیم نفت و گاز گچساران جنجال هایی است که در ورزشگاه خانگی این تیم در یکسال گذشته انجام شده است. هواداران گچسارانی سابقه حضور در زمین مسابقه و به حاشیه بردن بازی را دارند و به خاطر قطعا در بازی فردا تمهیدات ویژه ای اندیشیده خواهد شد.

از سوی دیگرتيم  تراکتورسازی در حذفی امسال با هیچ تیم لیگ برتری روبه رو نشده که علت  امر هم حذف تیم های لیگ برتری بوده است.

نمايندهآذربايجان شرقي درگام نخست مسابقات جام حذفي فوتبال درگام نخست تيم فولاديزدرادوبرصفرشكست داد.اين تيم تبريزي درگام دوم  ملوان بندرانزلي كه دردسته ليگ يك بازي مي كندرا بانتيجه يك برصفرازپيش روبرداشت ودربازي سوم خود درمرحله يك هشتم برق جديدشيرازرا دوبرصفربردوبه مرحله يك چهارم حريف تيم دسته دومي نفت وگازگچساران شد.

تيم تراكتورسازي تبريز درفصل 92-93جام حذفي  كه 25بهمن 92برگزارشدبا شكست يك بر فولادخوزستان  قهرماني اين رقابتها را دركارنامه افتخارات خود دارد.

تجربه و شرایطی سخت

تراكتورسازي تبريز سال گذشته به عنوان يكي از نمایندگان شایسته کشورمان درچهارمین تجربه خوددرلیگ قهرمانان آسیا تامرحله یک هشتم آمدودرعین شایستگی ازگردونه رقابتها حذف شد.

اما کارنامه درخشان تیم تراكتورسازي تبريز دراين رقابتها

تراکتورسازی تبریز در جدول رده بندی لیگ قهرمانان آسیا و در مجموع در 3 دوره گذشته 13 امتیاز و در این دوره به تنهایی 15 امتیاز به دست آورده است.

تراکتورسازی تبریز/اكنون درجدول رده بندي ليگ برتر فوتبال با27امتيازدررده دوم جاي گرفته  است.

حال  باید دید آیا تيم دسته دومي نفت و گازگچساران  سومین شگفتی خوددراين رقابتها را مقابل تراکتورسازی  تبريز خلق می کند یا اینکه شاگردان قلعه نویی ترمز این تیم دسته دومی را به راحتي می کشند.

بازي اين دوتيم فردا ازساعت  14آغازخواهدشد.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.