شاکری در سیصد و چهاردهمین جلسه علنی شورای شهر تهران؛

باید به مشکلات درمانی و بهداشتی منطقه ۱۷ رسیدگی شود

رئیس کمیته فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران گفت: مردم منطقه ۱۷ از امکانات خدماتی، بهداشتی و درمانی برخوردار نیستند، به همین دلیل باید به این موضوع رسیدگی شود.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجتبی شاکری رئیس کمیته فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و چهاردهمین جلسه علنی شورای شهر تهران با اشاره به مشکلات منطقه ۱۷ اظهار داشت: در این منطقه، ۴ هزار شهید وجود دارد و این منطقه رتبه نخست را در کل پایتخت به خود اختصاص داده است.

وی افزود: برای تخصیص اعتبار به این مناطق باید اهتمام ویژه‌ای در نظر گرفته شود، چرا که بعضی از پروژه‌ها در مناطق برای شهروندان و رفاه آن ها بسیار اهمیت دارد.

رئیس کمیته فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در خصوص بعضی از پروژه‌ها می توانیم با تهاتر اقداماتی انجام دهیم و همچنین از ظرفیت‌های بخش خصوصی بیشتر استفاده کنیم. 

شاکری تأکید کرد: در منطقه ۱۷ قهوه‌خانه‌های بسیاری وجود دارد که این مکان ها موجب آسیب‌های اجتماعی می‌شوند، به همین دلیل درخواست دارم نسبت به ساماندهی این قهوه‌خانه‌ها اقدام شود. 

وی با بیان اینکه در منطقه ۱۷ مراکز درمانی و بهداشتی وجود ندارد، یادآور شد: بسیار دردناک است که مردم این منطقه برای درمان عزیزان خود باید به مناطق دیگر بروند، چراکه از امکانات اولیه برخوردار نیستند.

محسن سرخو رئیس کمیته حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مشکلات منطقه ۱۷ اظهار داشت: باید در بودجه سال آینده شهرداری حل مشکلات منطقه ۱۵،۱۶،۱۷ و ۱۸ را جز اولویت ها قرار دهیم.

وی ادامه داد: سرانه فضای سبز منطقه ۱۷ کمتر از میانگین استاندارد شهر تهران است که باید در بودجه سال ۹۶ جزء اولویت ها قرار گیرد.

سرخو با بیان اینکه پروژه های نیمه کاره در منطقه ۱۷ وجود دارد، گفت: باید نسبت به این موضوع نیز اقدامات ویژه انجام شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار