یاسوج؛

انتخاب موسیقی ترنم بیداری در جشنواره سرودهای حماسی بسیج

مسؤول سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اثر موسیقی هم استانی در سومین جشنواره سراسری سرودهای حماسی بسیج با عنوان «ترنم بیداری» برگزیده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ ربیع‌الله اصالت‌فر گفت: امسال سومین دوره جشنواره سراسری سرودهای حماسی و انقلابی بسیج در کشور برگزار شد.

مسؤول سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه فراخوان سومین جشنواره سرودهای حماسی با عنوان «ترنم بیداری» در کشور منتشر شد، افزود: آثار برتر رسیده به دبیرخانه استانی توسط دبیر شهرستانی جمع آوری و به دبیرخانه مرکزی فرستاده شد.

وی ادامه داد: در همین خصوص 30 اثر موسیقی به دبیرخانه استانی ارسال شد که 10 اثر آنها شرایط ارسال به دبیرخانه مرکزی را داشتند.

این مسؤول افزود: از آثار ارسالی به دبیرخانه مرکزی، دو اثر موسیقی از استان ما در داوری اولیه شرط حضور در مرحله نهایی این جشنواره را کسب و به مرحله نهایی سومین جشنواره سرودهای حماسی بسیج رسید.

 اصالت‌فر تصریح کرد: قطعه «بویری تبار» با سرپرستی «جواد طالبی» به تعداد یک نفر و قطعه «دنای سفید» به سرپرستی «سید باقر قادری» به تعداد 10 نفر دو اثر موسیقی انتخاب شده از استان ما جهت حضور در مرحله نهایی این جشنواره بود.

وی با بیان اینکه مرحله نهایی این جشنواره دیشب با جمع‌بندی و اعلام نتایج از طرف هیأت داوران به کار خود پایان داد، گفت: این جشنواره با حضور هنرمندان سراسر کشور برگزار شد. 

مسؤول سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: پس از جمع بندی نهایی و اعلام نتایج از سوی هیات داوران، اثر موسیقی «بویری تبار» از کهگیلویه و بویراحمد به عنوان اثر برگزیده مرحله نهایی سومین جشنواره سرودهای حماسی بسیج انتخاب و معرفی شد.

اصالت‌فر با اشاره به اینکه آهنگ ساز این قطعه «سید حسین موسوی» است، گفت: این قطعه توسط  «جواد طالبی» فرزند «شهید طالبی» اجرا شد.

مسؤول سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مرحله نهایی سومین جشنواره سرودهای حماسی بسیج با عنوان «ترنم بیداری» از 26 تا 29 آذر ماه با حضور هنرمندان سراسر کشور  در شیراز برگزار شد.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.