کرمانشاه؛

ایجاد فرصت های شغلی برای مددجویان

پیش بینی می شود تا پایان سال جاری ۱۶۰ فرصت شغلی دیگر با اعطای تسهیلات اشتغال برای مددجویان گیلان غربی ایجاد شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ تسهیلات اشتغال کمیته امداد از منابع قرض الحسنه بانک های عامل و منابع امدادی تامین و با هدف ایجاد کسب و کار زود بازده و ایجاد منبع درآمدی پایدار در اختیار مددجویان تحت حمایت قرار می گیرد.

علی اصغر برق پور، مدیر کمیته امداد شهرستان گیلان غرب با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲۵ فرصت شغلی پایدار برای مددجویان تحت حمایت در این شهرستان ایجاد شده است، گفت: این فرصت ها با پرداخت ۱۷ میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال برای مددجویان گیلان غربی ایجاد شده است.

برق پور افزود: ۹۷ فرصت شغلی از تعداد شغل های ایجاد شده در سال ۹۵ با اعتبار ۱۴ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریالی تامین شده از منابع بانکی و مابقی از منابع امدادی ایجاد شده اند.

به گفته برق پور دامپروری و صنایع دستی به ترتیب از اصلی ترین زمینه های شغلی بوده که مددجویان در این زمینه ها طرح های اشتغال خود را اجرایی کرده اند.

مدیر کمیته امداد شهرستان گیلان غرب با بیان اینکه تسهیلات اشتغال به صورت قرض الحسنه و در اقساط بلندمدت به مددجویان تحت حمایت پرداخت می شود، مطرح کرد: پیش بینی می شود تا پایان سال جاری ۱۶۰ فرصت شغلی دیگر با اعطای تسهیلات اشتغال برای مددجویان گیلان غربی ایجاد شود.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.