یاسوج؛

اهدای کمک هزینه جهیزیه برای 75 زوج مددجوی کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از بهره‌مندی 75 زوج مددجوی کمیته امداد منطقه یک یاسوج از کمک هزینه جهیزیه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ فرید محبی در نشستی که با مسؤولان کمیته امداد منطقه یک یاسوج داشت با بین اینکه توانمندسازی مددجویان از اولویت‌های مهم کمیته استان است، اظهار کرد: همه در این نهاد مقدس برای توانمندسازی و حمایت از مددجویان تلاش می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: کمیته امداد در راستای ارائه خدمات به محرومان به دورترین مناطق رفته و نیازمندان را از این خدمات بهره‌مند کرده است.

وی با اشاره به ظرفیت مددجویان کمیته امداد افزود: با ارائه تسهیلات و خدمات شرایط را برای اشتغال‌زایی این افراد فراهم می‌شود و به راحتی از چرخه حمایتی کمیته امداد خارج می‌شوند.

محبی با بیان اینکه کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اقدامات خوبی در زمینه اشتغال و کارآفرینی مددجویان انجام داده است، تصریح کرد: توسعه فرهنگ اشتغال در بین مددجویان حائز اهمیت است و چراکه مددجویان دیگر به خدمات کمیته امداد وابسته نیستند. 

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ارائه تسهیلات به مددجویان منطقه یک یاسوج، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 4 میلیارد و 520 میلیون ریال تسهیلات خودکفایی به مددجویان منطقه یک یاسوج پرداخت شده است.

این مسؤول با اشاره به ارائه کمک هزینه جهیزیه به مددجویان بیان کرد: از اول امسال توانستیم مبلغ یک میلیارد و 50 میلیون ریال به 75 زوج منطقه یک یاسوج که پشت نوبت بودند پرداخت کنیم.

 محبی با بیان اینکه برای توانمندسازی مددجویان نیاز به حمایت دیگر دستگاه‌ها است، ادامه داد: در این منطقه 3 هزار و 461 خانوار تحت حمایت کمیته امداد منطقه یک یاسوج هستند.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که تعداد 67 بیمار صعب‌العلاج نیازمند در منطقه یک یاسوج وجود دارد، افزود: در زمینه خدمت به جامعه هدف نیازمند توسعه مشارکت‌های مردمی هستیم.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.