اردبیل؛

تعطیلی مدارس نوبت عصر برای سومین روز متوالی در نمین و هیر

به دلیل سرما و برودت هوا مدارس نوبت عصر نمین و هیر برای سومین روز متوالی تعطیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ براساس اعلام اداره کل آموزش و پرورش استان به دلیل سرما و برودت هوا مدارس نوبت عصر نمین و هیر در مقاطع پیش‌دبستانی و ابتدایی برای سومین روز متوالی تعطیل شد.

در نوبت صبح نیز مدارس در 15 شهر و ناحیه اردبیل در مقاطع مختلف به علت برودت و سرمای هوا تعطیل شد و هر چند این سومین روز متوالی از اعلام تعطیلی مدارس از سوی آموزش و پرورش بر اثر بارش برف و سرما بوده اما با توجه به تعطیلی آخر هفته و شنبه گذشته، در واقع دانش‌آموزان اردبیل تعطیلی 6 روزه داشته‌اند.

در حال حاضر هوای استان در اغلب مناطق صاف بوده اما موج سرما و یخبندان همچنان در منطقه پایدار است و مردم تمامی مناطق استان در شب گذشته دمای هوای زیر صفر درجه را گذراندند که سردترین شهر استان اردبیل در شب گذشته کوثر و نمین با منفی 16 درجه و بیشترین دما نیز مربوط به شهرستانهای بیله‌سوار و گرمی با منفی 4 درجه بوده است.

دمای مرکز استان نیز در این مدت منفی 13 درجه و فرودگاه اردبیل نیز 21 درجه زیر صفر ثبت شده است که براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان این سامانه سرد و یخبندان تا روز شنبه در استان ادامه می‌یابد و در روز شنبه شاهد ورود سامانه جوی جدید به استان خواهیم بود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.