اصفهان؛

بارش برف و باران در استان اصفهان ادامه دارد

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: بارش برف و باران که از نواحی غربی و جنوبی استان اصفهان آغاز شده است تا فردا ادامه می یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسن خدابخش با بیان اینکه تحلیل نقشه‌های هواشناسی بیانگر گذر موجی ناپایدار از روی استان طی امروز و امشب است، افزود: بارش های پراکنده ای در سایر نقاط استان نیز پیش بینی می شود.
رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: بارش برف و باران از امروز ( سه شنبه ) در نواحی غرب و جنوب این استان آغاز شده است و تا اوایل روز چهارشنبه ادامه می یابد.
وی افزود: همزمان با گذر این موج، گاهی وزش باد به نسبت شدید تا شدید در اصفهان بویژه نواحی غرب، شمال شرق و جنوب شرق استان پیش بینی می شود.
به گفته خدابخش کمینه دمای هوای اصفهان در 24 ساعت آینده در بیشتر نقاط استان 2 تا سه درجه سانتیگراد افزایش می یابد.
وی افزود: دمای فعلی اصفهان 7 درجه سانتیگراد با 57 درصد رطوبت است.
رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان برای هوای کلانشهر اصفهان در روز چهارشنبه ( فردا )، قسمتی ابری و مه صبحگاهی گاهی افزایش ابر و وزش باد و برای روز پنجشنبه، صاف تا کمی ابری و غبار صبحگاهی، گاهی وزش باد پیش بینی کرد.
خدابخش از چوپانان و ورزنه با 13درجه سانتیگراد به عنوان گرمترین نقطه و میمه با 7 درجه سانتیگراد زیر صفر به عنوان سردترین نقطه استان اصفهان نامبرد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار