آبادان؛

واگذاری بخشی از زمین های موقوفه خرمشهر به سرمایه گذاران

بخشی از زمین های موقوفه خرمشهر به سرمایه گذاران واگذار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛نودهی مدیر اوقاف و امور خیریه شهرستان خرمشهر گفت:در راستای مدیریت صحیح موقوفات و در راستای جلب مشارکت عمومی با هدف توسعه و عمران فضای شهری، بخشی از اراضی موقوفه تحت اختیار را در قالب مشارکت به سرمایه گذاران حوزه 'عمران و توسعه' واگذار می شود.

میثم نودهی افزود:اداره اوقاف و امور خیریه خرمشهر، تعدادی از اراضی موقوفه زیرمجموعه را در قالب مشارکت و بدون شرط و شروط اولیه و ثانویه به سرمایه گذاران واگذار می کند.

وی گفت:موقوفه 'جباری ' به مساحت 952 مترمربع واقع در خیابان فخر رازی، موقوفه مسگر به مساحت 295مترمربع واقع در بازار صفا و موقوفه ' حاج رییس ' به مساحت 414 مترمربع واقع در جاده ساحلی از زمین هایی است که با هدف توسعه و عمران فضای شهری و مدیریت صحیح موقوفات به سرمایه گذاران واگذار می شود.

نودهی افزود:موقوفه های 'عبدالله شاه' در جاده ساحلی و 'حاجیه طیبه بغدی' در خیابان فردوسی این شهر نرسیده به سینما نخل، از سوی صندوق توسعه ی عمران موقوفات برای سرمایه گذاری مشارکتی انتخاب شده اند.

مدیر اوقاف و امور خیریه خرمشهر در پایان سخنانش، اجرای امینانه و صحیح نیت واقف، اعتمادسازی، توسعه کمی و کیفی امور عام المنفعه و گسترش رفاه و آسایش و امنیت برای شهروندان را از دیگر اهداف اجرای این طرح عنوان کرد.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.