زنجان؛

برگزاری اولین دوره دانش داوری اسکی ناحیه شمال غرب ایران در زنجان

اولین دوره آموزشی دانش داوری درجه دو و سه اسکی ناحیه شمال‌غرب ایران در استان زنجان با حضور مدیر کل ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، دوره آموزشی دانش داوری درجه دو و سه اسکی شمال‌غرب ایران برای نخستین بار در کشور با حضور سید ارسلان حسینی مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان و 60 نفر شرکت کننده از استان‌های قزوین، زنجان، کردستان، همدان و اردبیل تشکیل به میزبانی استان زنجان برگزار شد.

حسینی با اشاره به لزوم رسیدگی به ورزشهایی همچون اسکی به عنوان ورزشی مفرح برای جوانان افزود: در راستای ارتقای این رشته ورزشی در پیست اسکی پاپایی استان اقداماتی در نظر گرفته ایم که با برنامه ریزی اجرا خواهیم کرد که البته تحقق این هدف نیاز به اصلاحی زیر ساختی دارد چرا که این رشته ورزشی در کشور زیر ساخت قوی ندارد، ولی می توان این ضعف را با برگزاری دوره های آموزشی مختلف تا حدودی برطرف کرد.

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت وجود دوره های آموزشی گفت: فدر اسیون هایی موفق هستند که به این دوره ها اهمیت می دهند و بصورت مستمر به برگزاری آن تاکید دارند زیرا بسیاری از مربیان قهرمان پرور از این فضاهای آموزشی سر برآورده اند و این مربیان مستعد و تونمند برای ما مهم هستند. بنابراین امیدورام بتوانیم از این فضای آموزشی و فرصت گرانقدر برای توسعه ورزش بهره ببریم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان در پایان ضمن تشکر مجدد از عاملین برگزاری این دوره آموزشی، وجود افراد فعال و علاقه مند در هیات اسکی استان را نیرویی موثر و کارآمد در جهت پیشبرد اهداف این رشته ورزشی دانست و در رابطه با پیشرفت اسکی زنجان ابراز امیدورای کرد.



انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.