هجوم به عقاید سیاسی در فضای مجازی/ لزوم ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در دانشگاهها

بیاتی در دانشگاه عدالت از هجوم عقاید اسلامی در فضای مجازی و ضرورت فرهنگ سازمانی خبر داد.

هجوم به عقاید سیاسی در فضای مجازی/ لزوم ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در دانشگاههابه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سلسله نشست های علمی تخصصی با موضوع فرهنگ در پرتو نظریات آیت الله هاشمی شاهرودی با حضور محمد حسین بیاتی رییس دانشگاه عدالت در دانشگاه عدالت برگزار شد.

در این مراسم بیاتی با اشاره به محتوای کتاب فرهنگ هاشمی شاهرودی عنوان کرد: انگیزه های انقلاب نه سیاسی و نه اقتصادی بوده بلکه انگیزه های فرهنگی مورد توجه است.

وی ادامه داد:مساله دیگری که در این کتاب مورد توجه قرار گرفته هجوم به فرهنگ و عقاید اسلامی است که امروزه در فضای مجازی علیه تمدن اسلامی دیده میشود.

رییس دانشگاه عدالت بیان کرد:بسیاری از نکات حساس این کتاب نویسنده دغدغه های مقام معظم رهبری با کارشناسی دقیق تجلیل میکند که نشدن از نگاه عمیق و متناسب با مفاهیم عمیق عقیدگی خود است.

وی پیرامون تعریف فرهنگ از زبان مقام معظم رهبری بیان کرد: فرهنگ همچون آب و هواست که همانطور که انسان برای زنده ماندن به آب و هوا نیاز ضروری دارد مهم تلقی می شود و ما باید در دانشگاه خود فرهنگ سازمانی مناسب تعریف کنیم.

رییس دانشگاه عدالت اضهار داشت: دانشجویانی که با تبلیغ ضد دینی در فضای مجازی مواجه هستند باید باید دانشگاه ها فضایی ایجاد کنند که تبلیغات مثبتی برای فرهنگ ایرانی باشد و این افراد را در مسیر صحیح سوق دهد.

بیاتی با بیان اینکه دانشگاه های امروزی تقلیدی شده اند یاد آورشد: ما اساتید و دانشجویان متولی فرهنگ بوده و همانطور که در برنامه های فرهنگی شرکت می کنیم باید در مسائل ضد فرهنگی نیز راههای مقابله را مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار