ارومیه؛

تجلیل از راهداران و فعالان حوزه حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی

با حضور معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی از فعالان حوزه راهداری و حمل ونقل جاده ای استان تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛معاون امور عمرانی استاندار در این مراسم با بیان اینکه تلاش های شبانه روزی راهداران و فعالان در این عرصه ضامن ایمنی سفر و کمک به رشد چرخ اقتصاد است، گفت: حمل و نقل در تمامی کشورها از جایگاه ویژه ای در برنامه ریزی های کلان اقتصادی برخوردار است و تمامی حوزه های اقتصادی، تولیدی، آموزشی، خدماتی و گردشگری برای رشد و تعالی خود نیازمند به صنعت حمل ونقل می باشند.

تقی کهوریان بروز رسانی و کارآمدترکردن این صنعت را بسیار ضروری دانست و افزود:سرمایه گذاری دراین حوزه و ارتقاء سیستم حمل ونقل درتوفیق سایر بخشها نیز تاثیر مستقیم دارد و اگر بدنبال رشد اقتصادی هستیم باید به صنعت حمل ونقل توجه جدی داشته باشیم.

وی جاده را با موجودیت زنده دانست و گفت: جاده بدون علائم و خط کشی و تابلوهای آشکارساز و روکش مناسب آسفالت فاقد زندگی است و وظیفه اصلی راهداران حفاظت و تضمین حیات و پویایی جاده ها است.

معاون امور عمرانی استاندار در ادامه سخنان خود به اقدامات دولت یازدهم در توسعه زیرساختهای حمل و نقل و راههای استان نیز اشاره ای کرد وگفت:این بخش به عنوان زیرساخت اقتصادی استان مورد توجه جدی استاندار محترم و مدیران ارشد استانی است و در سفر ریاست محترم جمهوری نیز اعتبارات و مصوبات خوبی برای احداث ، تکمیل و توسعه ی راههای استان پیش بینی شده است که با عملیاتی شدن آنها در 4 سال آینده شاهد تحول چشم گیری را در بحش راه ،خطوط حمل ونقل ریلی ، هوایی و جاده ای خواهیم بود.

تقی کهوریان همچنین با اشاره به افزایش 13 درصدی آمار تصادفات جاده ای در 8 ماهه گذشته از سال جاری اظهار داشت: راهبرد اصلی مسئولین استانی عمل به فرموده مقام معظم رهبری در به حداقل رساندن حوادث جاده ای است که می بایست با هم افزایی و همکاری و هماهنگی تمامی نهادها و دستگاههای ذی ربط با کاهش تصادفات و آمار تلفات انسانی از سرمایه های ملّی و انسانی حفاظت کنیم.

در این مراسم که به مناسبت هفته راهداری و حمل ونقل جاده ای برگزار شد با اهداء لوح از تلاش های راهداران، کاربران حوزه حمل و نقل، روسای انجمن های صنفی حمل ونقل کالا و مسافر و کارکنان و مدیران نمونه راهداری و حمل ونقل جاده ای استان تجلیل شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.