همسر مرحوم پورحيدرى:

اگر منصور بود چنین وضعیتی را تحمل نمی کرد/ باشگاه استقلال از مراسم هفتم، هزينه اى را تقبل نكرد

شجاعى گفت: بطور حتم با توجه به اينكه منصور بيشتر از ما استقلالى بوده و عاشق اين تيم بود دلش نمی خواست استقلال را در چنين وضعیتى ببيند.

اگر منصور بود چنین وضعی را تحما نمی کرد/ باشگاه استقلال از مراسم هفتم هزينه اى را تقبل نكردفریده شجاعی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص حذف استقلال در رقابت های جام حذفی اظهار داشت: هيچ چيز نمى توانم بگويم و واقعا متأسف شدم، چرا كه دلمان مى خواست با توجه به اينكه استقلال در ليگ تا صدر جدول فاصله دارد حداقل جام حذفى را از آن خود مى كرد كه متاسفانه اين موقعيت را از دست داديم.

وى ادامه داد: بطور حتم با توجه به اينكه منصور بيشتر از ما استقلالى بوده و عاشق اين تيم بود دلش نمی خواست استقلال را در چنين وضعى ببيند، اما در هر صورت بازى برد و باخت دارد و چون بازى حذفى است به همين دليل جاى جبران ندارد.

شجاعی درباره غیبت برخی از استقلالی ها در مراسم چهلم همسرش بیان کرد: در هر صورت بازيكن حق با خودش است كه در مراسم شركت كند يا نه و اجبارى در كار نيست، اما به خاطر حرف مردم از بازيكنان استقلال انتظار داشتيم كه مراسم بيايند و اينكه منصوريان با مديريتش اين كار را انجام مى داد و از بچه ها مى خواست كه در مراسم حاضر شوند كه اين امر صورت نگرفت .باز هم مى گويم ما نسبت به اين مساله نه گله داريم و نه مشكلى اما به خاطر احترام به منصور و باشگاه استقلال بهتر بود بازيكنان به مراسم مى آمدند. البته شايد شرايط طوری بوده كه امكان انجام اين امر نبوده و ما تنها به خاطر حرف مردم انتظار داشتيم.

وى افزود : جا دارد از منصوريان و رحمتى بابت حضورشان در مراسم تشكر كنم و بايد بگويم رحمتى در تمام مراسم و بيمارستان در كنار منصور بود و اصلا وى حسابش با منصور جدا بود و او را خيلى دوست داشت 

وی درباره شایعه پرداخت پول به مداح در مراسم گفت: ما برای مراسم منصور از باشگاه استقلال و شخصی به نام "مالک" درخواست مداح کرده بودیم كه نمی‌دانم مداح از باشگاه استقلال آمده بود يا از جاى ديگر، اما در هر صورت زحمت این کار کشیده شد. همان روز "مالک" گفت که پول مداح را باید به حسابش واریز کنیم و ما هم این کار را انجام دادیم

شجاعى درباره اينكه باشگاه بابت مراسم مرحوم پورحيدرى پولى پرداخت كرده است يا خير گفت: باشگاه استقلال تا برگزارى مراسم سوم بخشى از هزينه ها را پرداخت كرد، اما دقيقا در مراسم هفتم هزينه اى پرداخت نشد و با توجه به سنگين شدن هزینه ها ما خودمان آن را پرداخت كرديم.

همسر مرحوم پورحيدرى درباره اينكه باشگاه استقلال مطالبات مرحوم پورحیدری را پرداخت كرده است يا خير عنوان كرد: در اين خصوص تا به امروز صحبتی نشده و اقدامى صورت نگرفته است.

شجاعى درباره بحث حضورش در هيئت مديره استقلال توضيح داد: بارها گفتم بايد ببينيم شرايط به چگونه است و تا بِه اين لحظه پيشنهادى به من نشده و من در جايگاهی نيستم كه جاى منصور را بگيرم، اما واقعا اگر بتوانم كارى براى استقلال انجام دهم به طور حتم دريغ نخواهم كرد و آماده خدمت هستم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار