همدان؛

ناوگان حمل و نقل همدان نیازمند بازسازی است

معاون عمرانی استاندار همدان گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی همدان فرسوده است و نیازمند بازسازی است.

ناوگان حمل و نقل همدان نیازمند بازسازی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمودرضا عراقی در مراسم گرامیداشت هفته حمل و نقل رانندگان و راهداری استان همدان اظهار داشت: یکی از سخت‌ترین کارها راهداری است و با سختی بسیار زیادی به مردم خدمات می‌دهند که از طرفی سرمایه آنها دائمی نیست.

وی با اشاره به اینکه راهداران ایثارگران بزرگی هستند که در عرصه خدمت‌رسانی به مردم از بهترین‌ها هستند، افزود: یک ویژگی خاص نیز بحث حمل و نقل دارد و آن را از بقیه خدمات بارز می‌کند این است که بخش خصوصی و تشکل‌ها در کار دخالت و مشارکت فعال دارند.

عراقی با بیان اینکه هر جا کار به مردم واگذار شده و کمتر از سوی دولت دخالت شود نتایج مناسبی حاصل می‌شود، عنوان کرد: ولی هر جا دولت کار را در دست بگیرد مشکلات عدیده‌ای به وجود می‌آید چون بخش دولتی کمتر بر استفاده از مشورت باور دارد.

وی با اشاره به اینکه دولت و دولتمردان در خدمت بخش خصوصی حوزه حمل و نقل است، افزود: شرایط خوبی در استان همدان از نظر راه‎‌ها و حمل و نقل وجود دارد ولی متاسفانه ناوگان حمل و نقل همدان فرسوده بوده و نیازمند کمک برای نوسازی است.

معاون عمرانی استاندار همدان اظهار داشت: اگر قرار است کمکی به حوزه حمل و نقل استان همدان شود می‌توان فعالان این ناوگان را در زمینه نوسازی ناوگان کمک کرده و اعتباراتی را در این زمینه تخصیص داد.

وی با تاکید بر اینکه باید انگیزه لازم برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان ایجاد شود، تصریح کرد: اگر این کار انجام شود به نفع ناوگان و مردم خواهد بود و بیشترین اثر مثبت آن برای مردم است.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.