کرمانشاه؛

استقبال دانشجویان از نجات تخم مرغ

مسئول انجمن های علمی مدیریت فرهنگی دانشگاه صنعتی کرمانشاه به استقبال بی نظیر دانشجویان از برگزاری مسابقات چالش گرانش (نجات تخم مرغ) اشاره کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛مریم پزداظهار کرد: هدف اصلی از طراحی این مسابقات کسب ایده‌هایی برای ساخت سازه ها و اجسامی است که بتواند به انسان در ارسال و پرتاب کاوشگرها به سیاره های دیگر و نشستن با کمترین خسارت بر سطح سیاره و ارسال اطلاعات یاری رساند.

 وی گفت: در این مسابقات باید دانشجویان سازه هایی سبک بسازند که توان سالم نگه داشتن تخم مرغ را پس از سقوط از ارتفاع ۱۵متری داشته باشد.

 مسئول انجمن های علمی مدیریت فرهنگی دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت: در پایان رقابت های نجات تخم مرغ با درنظر گرفتن امتیازات شاخصه هایی از جمله سالم بودن تخم مرغ، بیرون آمدن تخم مرغ از سازه، حجم و وزن، سرعت و دقت اصابت سازه به محدوده پیش بینی شده، سه تیم که بیشترین امتیاز را کسب کردند، معرفی و تجلیل شدند.

 وی یادآور شد: در این مسابقات گروه سخت افزار و صنایع دانشگاه صنعتی کرمانشاه رتبه اول، گروه برق دانشگاه رتبه دوم و گروه فیزیک مهندسی نیز رتبه سوم را کسب کردند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.