همدان؛

پیروزی شیرین فولاد ویان درخارج از خانه

تیم فولاد ویان در دور برگشت مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک مردان کشور برابر عقاب سبلان به برتری رسید.

پیروزی شیرین فولاد ویان درخارج از خانهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛دور برگشت مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک مردان کشور جام شهدای منا عصر دیروز با هفت دیدار در شهرهای قزوین، آمل، اردبیل، تهران، کاشان، کرمان و دامغان پیگیری شد.

در سومین مسابقه این هفته لیگ دسته یک، تیم عقاب سبلان میزبان فولاد ویان همدان بود و سه بر یک مغلوب این تیم شد تا نماینده همدان پنجمین برد خود را در دیداری خارج از خانه جشن بگیرد.

در دیگر مسابقات گروه یک این رقابت ها تیم شهرداری جوان ارومیه که با هفت برد و 20 امتیاز در صدر قرار داشت، در شهر آمل میهمان کاله جوان بود و سه بر یک به پیروزی رسید تا همچنان در صدر بماند و تنها تیم بدون شکست این رقابت ها باقی بماند.

تیم سپهر الکتریک قزوین در این گروه میزبان مقاومت فرمانداری مهاباد بود و سه بر صفر مغلوب این تیم شد تا نماینده مهاباد دومین شکست قزوین را رقم زده باشد.

در آخرین مسابقه گروه یک در هفته هشتم لیگ دسته یک، تیم عقاب تهران میزبان کریمه قم بود و سه بر دو میهمان خود را از پیش رو برداشت. اما کریمه یک امتیاز از میزبان خود گرفت تا دو امتیازی شود.

در جدول گروه یک در پایان هفته هشتم شهرداری جوان ارومیه با 8 برد و 23 امتیازدر صدر جدول قرار دارد و فولاد ویان همدان با 5 برد و 17 امتیاز در تعقیب این تیم است.

انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.