ساری،

دستگیری سارق داخل خودرو در قائم شهر

سرپرست انتظامی شهرستان قائم شهر، از شناسايی و دستگيری سارق داخل خودرو با 20 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سرهنگ شعبان مهری اواتی گفت: در پی وقوع چندين فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان قائم شهر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری 12 قرار گرفت.

وی افزود:ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقيقات پليسی دريافتند، متهمان با پرسه زنی در مناطق حاشيه شهر اقدام به سرقت لوازم داخل خودرو می کنند.

سرهنگ مهری افزود: مأموران کلانتری 12 با انجام تحقيقات ويژه و تلاش شبانه روزی يکی از متهمان پرونده را شناسايی و در عملياتی غافلگيرانه دستگير کردند.

وی افزود: متهم در تحقيقات و بازجويی های فنی پليس با توجه به شواهد و قرائن موجود به ناچار لب به اعتراف گشود و به 20 فقره سرقت داخل خودرو با همکاری سه همدستش اقرار کرد.

سرپرست انتظامی شهرستان قائم شهر، با اشاره به شناسايی ديگر متهمان اين پرونده از دستگيری سه متهم به سرقت خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکيل پرونده برای سير مراحل قانونی تحويل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ مهری به شهروندان هشدار داد از گذاشتن هرگونه وسايلی از قبيل تلفن همراه، اسناد، شناسنامه و پول نقد بر روی صندلی خودرو خودداری و برای پارک خودرو در خيابان ها و کوچه ها نکات ايمنی را رعایت کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار