از وضعیت اکران فیلم راضی هستم

فروش خشکسالی و دروغ خیره کننده بود و از میزان فروش آن راضی هستم.

پدرام علیزاده، کارگردان در گفت و گو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص میزان رضایتش از وضعیت فیلم خشکسالی و دروغ اظهار داشت: خدا را شکر از میزان فروش فیلم راضی هستم، چون به هر حال وقتی یک فیلم با تحریم حوزه هنری مواجه می شود حدود صد و ده سالن و بیست و یک شهرستان را از دست می دهد و این اتفاق به فیلم ضربه می زند.

وی ادامه داد: این فیلم سال گذشته هم از جشنواره فجر کنار گذاشته شد پس، با وجود همه این حواشی میزان فروش خشکسالی و دروغ که حدود سه میلیارد تومان بود، قطعا راضی کننده است.
علیزاده در خصوص میزان رضایت مردم از فیلم، عنوان کرد: خوشبختانه این روز ها ارتباط با مردم راحت تر شده است و می بینم که اغلب مردمی که به تماشا فیلم می نشینند، از کار راضی هستند.

وی ادامه داد: فیلم درباره جامعه متاهلین است و بیشتر مورد استقبال این قشر از جامعه قرار می گیرد، به هر حال تمام وجه های هنر سلیقه ای هستند و نمی شود که همه افراد از یک فیلم راضی باشند و یا همه مردم یک فیلم را دوست نداشته باشند.

علیزاده گفت: ما هفته آخر اکران فیلم را سپری می کنیم، دو هفته پیش مهلت اکران فیلم به پایان رسیده بود اما شورای صنفی نمایش به ما لطف کرد و به دلیل تحریمی که از جانب حوزه هنری داشتیم؛ دو هفته را به زمان اکران ما اضافه کرد.

وی در خصوص زمان ساخت فیلم جدید خود، عنوان کرد: خشکسالی و دروغ با بودجه شخصی ساخته شده بود و باید صبر کنم تا اکران فیلم به پایان برسد و بعد برای سال آینده فیلم جدید خود را بسازم.

این کارگردان ادامه داد: کار بعدیم متفاوت از خشکسالی و دروغ است و در فضایی پر اعلیق و پر رمز و راز روایت می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار