مظنون حمله تروریستی برلین در میلان کشته شد

فرد مظنون به انجام حمله تروریستی در بازار کریسمس در برلین آلمان، در میلان ایتالیا کشته شد.

مظنون حمله تروریستی برلین در میلان کشته شد
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه سان، عامل حمله برلین پایتخت آلمان در تیراندازی در شهر میلان ایتالیا کشته شد. 

خبرگزاری رویترز این خبر را به نقل از یک منبع امنیتی اعلام کرد و افزود این مظنون روز جمعه (3 دی) در حومۀ شهر میلان در شمال ایتالیا به ضرب گلوله کشته شده است. 

از سوی دیگر، خبرگزاری آنسا ایتالیا اعلام کرد مأمورین امنیتی از این مظنون درخواست ارائۀ کارت شناسایی کرده بودند، اما در پی فرار مظنون، وی مورد هدف قرار گرفت و زخمی شد.

پیشتر آلمان 100 هزار یورو (104 هزار دلار) پاداش برای اطلاعاتی که به دستگیری مظنون تونسی حملۀ تروریستی برلین بیانجامد، تعیین کرده بود.

دوشنبه شب کامیونی به بازار کریسمس در برلین، پایتخت آلمان، حمله کرد که در این حادثه 12 نفر کشته شدند.

در پی این حادثۀ تروریستی و فرار عامل آن، موجی از رعب و وحشت از تکرار اقدام تروریستی از سوی این قاتل فراری سراسر آلمان و حتی اروپا را فراگرفت.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۰۳ دی ۱۳۹۵
از قیافه ملعونش بیشرفی میباره اینا شرف ندارند و مغزشان قدرت تفکیک خوب از بد رو نداره تکفیری ملعون نمیگه این عامل اسرائیل و انگلیس این پیشنهاد و میده و این همه پول رو میده بعد از این کار کجا برام امن است
بیا قبل از این که بتونه نطقش وا بشه و به آلمان ببرنش و سیر تا پیاز موضوع رو مغر بیاد کشتنش و به درک واصل شد
احمق تو آبروی اسلام رو با این کارت میبری و مسلمونا رو توی کشورهای اروپایی و کل دنیا سرافکنده میکنی و بعد ادعای مسلمون بودن رو هم داری تو نمیدونی که اسلام دین رحمت و برادری است و 1 مسلمون آدم بیگناه و زن وبچه رو نمیکشه
آخرین اخبار