همدان؛

تاکید خطیب جمعه همدان بر پاسخ متناسب دولتمردان بر بد عهدیهای آمریکا

خطیب جمعه همدان بر پاسخ متناسب دولتمردان کشورمان با بد عهدیهای آمریکا تاکید کرد

تاکید خطیب  جمعه همدان بر پاسخ متناسب دولتمردان با بد عهدیهای آمریکابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، امام جمعه موقت شهر همدان با اشاره به نقض عهد آمریکا و تمدید تحریم‌ها تا 10 سال دیگر گفت: مقام معظم رهبری فرمودند این صریحا نقض برجام است، نفس برجام برداشته شدن تحریم‌ها بود.

آیت ا... موسوی اصفهانی افزود:حال که نقض برجام توسط آمریکا انجام شده دولتمردان باید پاسخ محکمی به اقدام آمریکا در زمینه نقض برجام دهند.
 
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری  گفت: مجلس و دولت باید متحد با هم در برابر این زورگوئیها بایستند

وی همچنین با اشاره به فرارسیدن روز 9 دی به عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت گفت: مردم آگاه و ولایت مدار ایران اسلامی در 9 دی سال 88 با پیروی از رهبر معظم انقلاب پشتیبانی خود را از انقلاب و مواضع رهبرمعظم انقلاب ابراز کردند .

خطیب جمعه همدان با بیان اینکه در سال 88 اگر مردم حضور پیدا نکرده بودند امروز مشخص نبود چه شرایط و وضعیتی در کشور داشتیم، گفت: مسئله 9 دی باید زنده نگه داشته شود تا جوانان، مردان و زنان بدانند که حضور و نقش مردمی در ایجاد و بقای انقلاب ونظام مقدس جمهوری اسلامی  اساسی است.

وی در پایان با تبریک پیروزی جبهه مقاومت در حلب سوریه گفت : با استقامت مردم / تلاش رزمندگان وبه برکت خون شهدای مدافع حرم این پیروزی برای ملت و دولت سوریه  بدست آمد .

 انتهای پیام/ ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار