بهرام زاده:کمک های انوشیروانی انگیزه من را بالاتر برد

وزنه بردار تیم ملی حفاری گفت: کمک های سرمربی تیم ملی باعث شد که من انگیزه بیشتری برای ادامه کار خود پیدا کنم.

کمک های انوشیروانی انگیزه من را بالاتر بردمحسن بهرام زاده وزنه بردار دسته 105+ کیلوگرم در گفت وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: سطح مسابقات جام باشگاه های آسیا در مقایسه با دوره های قبل بسیار بالا بود و در برخی اوزان رکوردهای جدیدی به ثبت رسید. در دسته فوق سنگین 16 وزنه بردار به رقابت با یکدیگر پرداختند و همین موضوع رسیدن به قهرمانی را برای تیم های مدعی سخت تر می کرد.

وی گفت: تیم های شرکت کننده از ایران همگی با قدرت در این مسابقات حاضر شدند و برتری خود را در مصاف با وزنه برداران خارجی به نمایش گذاشتند و توانستند سکوهای اول تا سوم را از آن خود کردند.

بهرام زاده افزود: موفقیت تیم ملی حفاری منهای در نظر گرفتن مباحث فنی به صمیمیت زیاد و جو دوستانه حاکم بر تیم مربوط می شود. به نظرم این همدلی و صمیمیت زمینه موفقیت تیم را بیش از قبل فراهم کرد و باعث شد تا تیم بر سکوی قهرمانی قرار بگیرد.

وی گفت: واقعیتی انکارناپذیر وجود دارد و آن این است که مدیون سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی هستم. او کمک زیادی به من کرد و باعث شد تا دوباره به شرایط ایده آل بازگردم.

بهرام زاده افزود: همه تلاش خود را برای راهیابی به اردوی تیم ملی و جلب نظر مساعد سرمربی تیم ملی به کار خواهم گرفت. حضور در اردوی تیم ملی برایم افتخار بزرگیست. هدفم کسب موفقیت در مسابقات جهانی سال آینده است به همین منظور با همه قدرت برای تحقق این هدف پیش خواهم رفت.


/انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار