اهواز؛

آغاز عملیات اجرای جایگاه عرضه سوخت درشادگان

معاون فرماندار شادگان گفت: عملیات اجرایی احداث جایگاه های عرضه سوخت شهر خنافره و دهستان بوزی نیز با پیشرفت فیزیکی مناسب در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نعمت اله آلبوغبیش، معاون فرماندار شادگان اظهار کرد: موضوع از طریق استان درحال پیگیری است و در صورت أخذ مجوز نصب تجهیزات مخابراتی لازم، به زودی این جایگاه فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

وی افزود: دومین جایگاه عرضه سوخت در حال احداث در مسیر خور دورق است و با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی مجری آن متعهد شده آن را تا پایان سال جاری تکمیل و راه اندازی کند.

آلبوغبیش یادآور شد: عملیات اجرایی احداث جایگاه های عرضه سوخت شهر خنافره و دهستان بوزی نیز با پیشرفت فیزیکی مناسب در حال انجام است و در صورت فعال شدن این جایگاه ها، مشکلات عرضه سوخت شهرستان به کلی مرتفع خواهد شد.

وی بیان کرد: به منظور رفاه حال رانندگان دو جایگاه CNG در محدوده شهر شادگان در دو منطقه در مجاورت جاده کمربندی و پارک سید محمود با مشارکت شهرداری و بخش خصوصی درحال پیگیری و احداث است.

معاون فرماندار شادگان در پایان با تاکید بر ضرورت تسریع در تکمیل جایگاه های عرضه سوخت در دست احداث بیان کرد: به مالکان این جایگاه ها ابلاغ شده که در صورت تعلل و تاخیر در احداث، مجوز آنان باطل خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.