تقی اکبر نژاد:

اول آموزش بعد کسب نتیجه در مسابقات

سرمربی جدید تیم ملی کشتی آزاد جوانان گفت:هدف اول ما آموزش به کشتی گیران جوان است و بعد از آن به دنبال کسب نتیجه در رقابت های بین المللی مختلف خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تقی اکبرنژاد سرمربی جدید تیم ملی کشتی آزاد با بیان این مطلب افزود:رسالت اصلی تیم های پایه پرورش کشتی گیران مستعد برای رده های سنی بالاتر است و ما هم بر اساس همین اصل تلاش خواهیم کرد در ابتدا آزادکاران جوان را به لحاظ آموزش در مسائل فنی و اخلاقی  به شرایط ایده آل نزدیک کنیم و بعد از آن به دنبال کسب نتیجه در رقابت های آسیایی و یا جهانی خواهیم بود.
وی تصریح کرد:البته شاید برای برخی ها این ذهنیت ایجاد شود که ما از همین حالا به دنبال این موضوع هستیم که در صورت عدم نتیجه گیری در رقابت های مختلف بخواهیم کارمان را توجیه کرده باشیم که اصلاً این طور نیست و دوستان ما مطمئن باشند برای موفقیت در هر رقابتی با همه وجود تلاش خواهیم کرد.
قهرمان سابق آسیا درباره برنامه های تیم ملی گفت:با برگزاری جلسه با مدیر تیم های ملی  خیلی سریع برنامه های تیم ملی را تا رقابت های جهانی که مرداد ماه سال آینده برگزار خواهد شد تدوین کردیم،از روز چهارشنبه اولین اردوی تیم ملی آغاز خواهد شد،در تلاش هستیم در 2 تورنمنت آذربایجان و یاکوتسک روسیه حتماً شرکت کنیم و در مجموع قول می دهم با برنامه ریزی که داریم روز به روز بهتر از گذشته شویم.
 اکبرنژاد در خصوص شرایط امروز آزادکاران جوان هم گفت:رده سنی جوانان همواره در حال پوست اندازی است و بسیاری از نفراتی که در سال های گذشته دراین رده سنی کشتی می گرفتند هم اکنون به کشتی بزرگسالان رفتند اما اگر بخواهیم رقابت های جام شاهد را که چند هفته پیش در تهران برگزار شد معیار وضعیت موجود کشتی قرار دهیم باید عرض کنم در این تورنمنت خوب نبودیم و نیاز است برای پرورش جوانان مستعد بیشتر کار کنیم.
وی درخصوص تعامل با تیم بزرگسالان عنوان کرد:با محمد طلایی سرمربی بزرگسالان نشست خوبی داشتیم،حتماً با برگزاری اردوهای مشترک سعی می کنیم تعامل مناسبی ایجاد شود تا در نهایت به بهره برداری لازم برسیم.
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان در خاتمه خاطرنشان کرد:سعی می کنیم دامنه کشتی را وسیع تر کنیم یعنی به کشتی گیران علاوه بر تشریح مسائل فنی نکات اخلاقی را نیز در ابعاد مختلف آموزش دهیم تا در نهایت به الگوهای ایده آلی در ورزش اول کشور برسیم.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار