راز دیدار ستاره تراکتور با مدیران پرسپولیس /نیمکت نشین های پرسپولیس جدا می شوند

باشگاه پرسپولیس هنوز در شوک جدایی نوراللهی و عالیشاه به سر می برد که دو بازیکن دیگر هم خواستار جدایی شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛سرخپوشان پایتخت در حالی قهرمان نیم فصل شدند که چند بازیکن این تیم به علت نیمکت نشینی خواستار جدایی از این تیم شدند. 

بعد از جدایی نوراللهی و عالیشاه به علت گذراندن خدمت سربازی، دو بازیکن جوان پرسپولیس از جمله شهاب زاهدی و محمد رحمتی هم خواستار جدایی از سرخپوشان پایتخت شدند. 

تیم فوتبال ماشین سازی خواستار به خدمت گرفتن زاهدی و رحمتی شده است و گفته می شود برانکو مخالفتی با جدایی این دو بازیکن ندارد و به احتمال زیاد این دو بازیکن از فصل آینده در ماشین سازی بازی می کنند. 

پندار خمارلو مدیر رسانه ای پرسپولیس ضمن تایید این موضوع گفت: باشگاه ماشین سازی برای به خدمت گرفتن زاهدی و رحمتی پیشنهاد داده است اما ما هنوز با این پیشنهاد موافقت نکردیم و منتظر تصمیم برانکو هستیم. 


وی در ادامه عنوان کرد: برانکو لیست بازیکنان مدنظر خود به باشگاه داده است و مسئولان نقل و انتقالات باشگاه در حال مذاکره با بازیکنان مدنظر برانکو هستند تا آنها را برای نیم فصل دوم جذب کنند. اگر با بازیکنی به توافق نهایی برسیم نامش را رسانه ای می کنیم.

خمارلو درباره حضور سروش رفیعی در اردوی پرسپولیس گفت: اردوی تراکتورسازی در هتل المپیک است و رفیعی همراه بازیکنان تراکتورسازی در هتل مستقر بود. به هر حال مذاکره این بازیکن با طاهری در هتل المپیک صحت ندارد و موضوع توافق نهایی با این بازیکن صحت ندارد. 

مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: طبق برنامه تمرینات تیم تا چهارشنبه تعطیل است و بعد از آن تیم برای حضور مقتدرانه در نیم فصل دوم کار خود را شروع می کند. 

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.