زنجان؛

تمدید زمان ثبت نام آزمون مرحله ی اول المپیادهای علمی کشور درسال96

ثبت نام دانش آموزان پایه دهم و سوم دبیرستان دوره دوم متوسطه برای شرکت درآزمون مرحله اول المپیادهای علمی کشور در سال 96 تا 6 دی ماه تمدیدشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ ثبت نام دانش آموزان پایه دهم و سوم دبیرستان دوره دوم متوسطه برای شرکت درآزمون مرحله اول المپیادهای علمی کشور( سال96 )که از یکشنبه 28آذرماه آغاز و تاجمعه 3دی ماه سال جاری ادامه داشت،تا6دی ماه تمدید شد..

محمدخندان رییس اداره سنجش و ارزشیابی تحصیلی استان، با بیان مطلب فوق اعلام کرد: در راستای شناسایی دانش­ آموزان و دانش پژوهان جوان و مستعد مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان همه ساله در جهت بهبود و ارتقای سطح دانش آموزان آزمون های مرحله المپیادهای علمی کشور شاغل به تحصیل در پایه های دوم و سوم متوسطه دوره دوم برگزار می گردید که امسال به دلیل عدم وجود پایه دوم متوسطه در پایه­ های دهم و سوم دبیرستان دوره دوم متوسطه برگزار خواهد شد.

وی اشاره کرد: ثبت نام در این المپیادها همانند سال گذشته، صرفأ اینترنتی بوده و و متقاضیان در زمان مقرر می توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی به نشانی http://oly.medu.ir نسبت به این امر اقدام نمایند.

این مقام مسول افزود: المپیاد های علمی کشور در هفت رشته ریاضی، فیزیک، نجوم واختر فیزیک، ادبی، شیمی ، زیست شناسی و کامپیوتر ازپنجم لغایت هشتم بهمن ماه 95 برگزار خواهد شد و حائزین مدال طلا کشوری پس از اخذ دیپلم و پیش دانشگاهی بدون کنکور و در رشته مورد دلخواه ادامه تحصیل خواهند داد و نفرات دوم و سوم هر رشته نیز از 20درصد سهمیه در زیر گروه مربوطه برخوردار می شوند.

لازم به ذکر است مبلغ ثبت نام برای هر المپیاد 225 هزار ریال می باشد که صرفاً از طریق درگاه اینترنتی توسط دانش آموزان پرداخت می گردد و دانش ­آموزان یا اولیای ایشان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس ­های : http://oly.medu.ir و www.sampad.medu.ir و http://ysc.ac.ir و یا با شماره­ های 22010909 - 021 و 82283023 – 021 و 09372727731 تماس حاصل نمایند


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منیر
۲۱:۳۳ ۱۱ دی ۱۳۹۶
سلام من تازه المپیاد رو فهمیدم یعنی نمیشه دیگه ثبت نام کرد؟