برای حضور در رقابت های 5 ستاره رم؛

دعوت فدراسیون جهانی از دبیرسازمان ساحلی فدراسیون والیبال ایران

فدراسیون جهانی والیبال از دبیر سازمان ساحلی فدراسیون والیبال ایران برای حضور در مسابقات 5 ستاره رم ایتالیا دعوت کرد.

دعوت فدراسیون جهانی  از دبیر سازمان ساحلی فدراسیون والیبال ایرانبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) از کسری غفوری دبیرسازمان ساحلی فدراسیون ایران برای حضور در تور جهانی ایتالیا دعوت کرده است.
کسری غفوری دبیر سازمان ساحلی فدراسیون والیبال در گفت و گو با رادیو ورزش در ارتباط با تور جهانی ایتالیا گفت: مسابقات 5 ستاره رم ایتالیا خردادماه سال آینده برگزار خواهد شد. طبق دسته بندی که فدراسیون جهانی والیبال داشته، مسابقات از یک ستاره تا پنج ستاره برگزار می شود. مسابقات پنج ستاره بالاترین سطح مسابقات در دنیا است که تنها 2 بار در سال در ایتالیا و آمریکا برگزار می شود. 

وی ادامه داد: تجربه موفق برگزاری مسابقات جهانی والیبال ساحلی توسط ایران که سال گذشته در جزیره کیش برگزار شد، فدراسیون جهانی را مجاب کرد تا یک نفر از ایران را به مسابقات جهانی روسیه دعوت کند که بنده در این مسابقات به عنوان یکی از اعضای کادر اجرایی شرکت کردم. خداروشکر توانستیم در این مسابقات رو سفید شویم و این عاملی شد تا ایران برای بار دیگر میزبان مسابقات جهانی شود. 

غفوری تصریح کرد: ما امسال از 27 تا 30 بهمن ماه در جزیره کیش میزبان مسابقات سه ستاره جهان هستیم؛ به طبع آن برای من دعوت نامه ای ارسال شد که خردادماه به مسابقات ایتالیا بروم و به عنوان یکی از سه نفر اعضای برگزار کننده این مسابقات حضور داشته باشم. 

دبیرسازمان ساحلی فدراسیون والیبال ایران در خصوص اردوی والیبال ساحلی که در کیش آغاز شده است خاطر نشان کرد: از روز گذشته اردوی مشترک تیم ملی والیبال ساحلی ایران در رده بزرگسالان با تیم ملی تاجیکستان آغاز شده است که به مدت 2 هفته ادامه پیدا خواهد کرد. این اردو در راستای آماده سازی تیم های ملی ما جهت حضور در رقابتهای جهانی کیش است.  



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار