یاسوج؛

اسناد خزانه اسلامی به شرکت فرابورس ارسال شد

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان از ارسال مستندات اسناد خزانه اسلامی نخستین دستگاه اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد به شرکت فرابورس ایران خبر داد.

به گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان گفت: شرکت آب منطقه ای استان اولین دستگاه اجرایی است که اسناد و مدارک پیمانکاران را برای دریافت خزانه اسلامی به اداره کل امور اقتصادی و دارایی و شرکت فرابورس ایران ارسال کرده است.

ابراهیم کشاورز افزود: به استناد بند (ز) تبصره 5 قانون بودجه 95، با توجه به تخصیص سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و استان، این دستگاه اسناد و مدارک پیمانکاران را برای دریافت اسناد خزانه ارسال کرده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان گفت: دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد 6 هزار و 400 میلیارد ریال بدهی دارد و استفاده از ظرفیت اسناد خزانه برای پرداخت این بدهی ها می تواند بسیاری از مشکلات استان را برطرف کند.

ابراهیم کشاورز افزود: 670 میلیارد ریال اسناد خزانه اسلامی به استان اختصاص یافته و امید است که دستگاه های اجرایی از این فرصت و ظرفیت برای تسویه بدهی های دولت نهایت استفاده را ببرند.

وی ادامه داد: شرکت آب و فاضلاب شهری استان و شهرداری گچساران نیز در حال انجام فرایند دریافت اسناد خزانه اسلامی برای پیمانکاران هستند.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.