اهواز؛

آزادی 20 زندانی با پرداخت دیه

مدیرعامل انجمن زندان رامهرمز گفت: طی سال‌های 94 و 95 جمعاً 20 نفر زندانی را با تأمین و پرداخت دیه آزاد کردیم و باعث خوشحالی آن‌ها و خانواده‌هایشان شدیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی‌اکبر مردانی، مدیرعامل انجمن زندان رامهرمز اظهار کرد: از سال 94 تاکنون که این مسؤولیت را به عهده گرفته‌ام حداکثر توان خود را در خدمت به زندانیان و خانواده‌های آن‌ها انجام داده‌ام.

وی ادامه داد: زندانیان آبرومندی که ناخواسته زندانی‌ شده‌اند نیازمند کمک‌های خیرین برای پرداخت دیه هستند.

مدیرعامل انجمن زندان رامهرمز تصریح کرد: در سال جاری برای کمک به دانش آموزان خانواده‌های زندانیان و تحت پوشش تعداد 110 بسته لوازم‌التحریر بین آن‌ها توزیع کردیم.

وی افزود: اهداء دو دستگاه کولرگازی دوتکه به ارزش 3 میلیون و 500 هزار تومان، یک دستگاه کولرگازی پنجره‌ای به خانواده زندانیان نیازمند و خرید یک دستگاه تلویزیون برای کارهای فرهنگی زندان و یک دستگاه سیستم صوتی برای برگزاری مراسم زندانیان از دیگر فعالیت‌های این انجمن بوده است.

مردانی یادآور شد: در سال جاری در چندین نوبت بسته‌های غذایی شامل (برنج، ماکارونی، روغن نباتی، رب گوجه) بین خانواده‌ها تقسیم شد و چندین دست لباس نیز در اختیار خانواده‌ها گذاشته‌شده است.

وی همچنین گفت: در حال حاضر 110 پرونده تکمیل‌شده از خانواده‌های نیازمند زندانیان داریم و شامل خانواده‌هایی است که در شهرهای تحت پوشش این انجمن زندگی می‌کنند حتی اگر زندانی آن‌ها در زندان اهواز حبس باشد.

مدیرعامل انجمن زندان رامهرمز تأکید کرد: همه باید نسبت به هم احساس مسؤولیت کنیم و باور کنیم که همه زندانیان، آدم‌های بدی نیستند و نسبت به همه آن‌ها تعبیر بد نکنیم زیرا برخی از آن‌ها برای یک دیه حداقلی به زندان افتاده‌اند.

وی خواستار مشارکت و همیاری همه خیرین و مردم در کمک‌های انسان دوستانه به زندانیان شد و گفت: برخی از زندانیان به علل مختلف و ناخواسته به زندان افتاده‌اند و از طرفی آدم‌های آبرومندی هستند که باید به این‌گونه افراد کمک کنیم و نیازمند یاری تک‌تک خیرین و مردم هستیم.

مردانی در پایان بیان داشت: همه خیرین در سراسر استان و شهرستان و مردم انسان‌دوست می‌توانند کمک‌های نقدی خود را انجمن حمایت از زندانیان رامهرمز واریز کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.