رونمایی از ویژگی جدید دراپ باکس

کاربران دراپ باکس با ویژگی جدید این سرویس می توانند در حالت آفلاین هم فایل های خود را ذخیره کنند.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دراپ باکس (Drop Box) یک سرویس اشتراک گذاری فایل است که در نسخه های  ویندوز، مک، لینوکس و نسخه موبایل ( Android ، Iphone ، Ipad ، Blackbery ، Kindle Fire) راه اندازی شده است.

این سرویس به تازگی ویژگی جدیدی را اضافه کرده که توسط آن می توان به فایل ها دسترسی سیار داشت. این ویژگی توسط شرکت ابری دراپ باکس برای رقابت با دیگر فضا ها ی ابری طراحی شده تا به وسیله آن کاربرانی همچون مسافران هواپیما که دسترسی و اتصال ضعیفی با اینترنت دارند از قابلیت های دراپ باکس بهترین استفاده را داشته باشند.

در این ویژگی کاربران نسخه موبایل می توانند فایل های مورد نیاز خود را به صورت آفلاین ذخیره کنند. نحوه ذخیره سازی فایل ها به این صورت است که کاربران با لمس گزینه Available Offline، منتظر می‌شوند تا برنامه شروع به دانلود فایل‌های درخواستی نماید در نتیجه پس از این اقدام اگر حتی گوشی که فایل ها را در آن ذخیره کرده اید به اینترنت متصل نباشد، باز هم این فایل‌ها برای مشاهده قابل دسترسی خواهند بود.

 گفتنی است؛ به جز این، سرویس هایی چون گوگل‌درایو و وان‌درایو از مایکروسافت نیز دارای قابلیت دانلود آفلاین فایل هستند اما این قابلیت منحصر به دراپ باکس است چرا که امکان دانلود فولدرها به صورت آنلاین با یک لمس وجود دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.