ساری؛

دستگيری خرده فروشان موادمخدر در بابل

چهار خرده فروش موادمخدر در بابل دستگيرشدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،ماموران پليس مبارزه باموادمخدر بابل با دستگيری چهار خرده فروش موادمخدر موفق شدند، بيش از يک کيلوگرم ترياک را که در بسته های چند گرمی آماده فروش بود از آنان کشف کنند.

پايگاه خبری پليس اعلام کرد: در پی کسب خبری مبني بر فعاليت افرادی در امر تهيه وتوزيع مواد مخدر و خرده فروشی مواد در يکی از روستاهای حومه شهرستان بابل، موضوع به طور ويژه در دستور کار ماموران پليس مبارزه با موادمخدر شهرستان قرار گفت.

براساس اين گزارش، ماموران با انجام تحقيقات و اقدامات اطلاعاتی و فنی با شناسايی يکی از متهمان به نام م- الف که با يک دستگاه خودرو سواری پژو 405 اقدام به تهيه وتوزيع موادمخدر می کرد، اين فرد را مورد تعقيب ومراقبت قرار دادند.

ماموران در ادامه با هماهنگی قضائی اين فرد را به همراه فردی ديگر حين فروش موادمخدر در عملياتی ضربتی دستگير کردند و در بازرسی از خودروی وی بيش از 870 گرم ترياک را که در بسته های چند گرمی آماده فروش در داخل داشبورد خودرو جاسازی شده بود، کشف کردند.

ماموران در ادامه منزل متهم را مورد بازرسی قرار دادند که در اين ارتباط دو متهم ديگر از همدستان متهم دستگير شدند و از آنان نيز بيش از100 گرم ترياک کشف شد و متهمان پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار