همدان؛

برگزاری هفته فرهنگی ملایر

فرماندار ویژه ملایر گفت: هفته فرهنگی ملایر از ١٨ تا ٢٣ دی ماه سال جاری برگزار می شود.

برگزاری هفته فرهنگی ملایر

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ عبدالعظیم رضایی در نشست مشورتی مسؤولان کمیته‌های هفت‌گانه هفته فرهنگی ملایر با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شهرستان ملایر در بخش‌های مختلف اظهار کرد: ملایر، شهری فرهنگی با پیشینه درخشان و چهره‌های موثر در حوزه فرهنگ بوده و به عنوان شهر فرهنگی استان محسوب می‌شود.

وی افزود: وجود این شاخصه‌ها راهنمای ما در طرح ایده برگزاری هفته فرهنگی ملایر بود تا ضمن جلب مشارکت اقشار مختلف مردم و ادای حق این شهرستان، از تمام مفاخر و چهره‌های فرهنگی ملایر تجلیل کنیم که خود موجب اشاعه بیشتر فرهنگ و ارزش‌های نیکوی فرهنگی در بین مردم شهرستان خواهد شد.

رضایی خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد، شوراها و اقشار مختلف مردم، به ویژه کسانی که دغدغه توسعه شهرستان را دارند از اهداف اجرای این برنامه است.

وی تجلیل از بزرگان فرهنگی را از راهکارهای موثر در راستای ارائه الگوهای مناسب برای نسل جوان دانست و تصریح کرد: لازم است با هم‌افزایی، هم اندیشی و برنامه ریزی دقیق در این راستا بکوشیم و اگر اشکال، ایراد یا نقصی به ذهنمان می‌رسد پیش از اجرای طرح آن را رفع کنیم.

وی گفت: در حال حاضر با همکاری کمیته‌ها برنامه‌های اجرایی از سوی ادارات مشخص شده که امیدواریم کمیته‌های فرهنگی نیز تمام تلاش خود را برای هر چه بهتر برگزار شدن این برنامه‌ها داشته باشند.

انتهای پیام/ ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.