تقیون : اگر شرایط جوی اجازه ندهد فردا هم دیدار برگزار نمی شود

مدیر رسانه ای و روابط عمومی هیات فوتبال تبریز گفت : قرار است تا ساعتی دیگر جلسه اعضاء هیات فوتبال با داوران و همچنین نماینده ماشین سازی در مجموعه اختصاصی تراکتور سازی برگزار شود.

تقیون : اگر شرایط جوی اجازه ندهد فردا هم دیدار برگزار نمی شودرضا تقیون در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، در خصوص لغو دیدار تیم های ماشین سازی برابر سایپا از هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت : باتوجه به بارش برف و برودت هوای امروز شهر تبریز و هم زمانی با دیدار ماشین سازی با سایپا از هفته پانزدهم لیگ برتر و نظر به اینکه تیم فوتبال سایپا نیز با هواپیما به آسمان این شهر وارد شده که باتوجه به شرایط نامساعد جوی هواپیمای حامل تیم قادر به نشستن نبود وبه تهران بازگشت این نکته را متذکر می شوم که این دیدار امروز لغو شده است.

وی در ادامه افزود: قرار است تا ساعتی دیگر نماینده تیم فوتبال ماشین سازی تبریز و داوران این دیدار ، ناظران بازی به همراه نماینده هیات فوتبال استان و نماینده ای از سازمان لیگ در زمین اختصاصی تراکتورسازی حضور یافته و شرایط را بررسی می کنند همچنین نشستی را در باره اینکه چه زمانی بازی برگزار شود و یا اینکه شرایط جوی تبریز اجازه برگزاری این رویداد ورزشی را می دهد یا خیر را مورد ارزیابی قرار می دهند . صورت جلسه ایی در همین رابطه تنظیم می شود که در اختیار سازمان لیگ قرار می گیرد.

تقیون ادامه داد : البته در صورت مساعد شدن شرایط جوی سعی می شود این دیدار فردا برگزار شود که البته با استعلام از سازمان هواشناسی مبنی بر مساعد شدن شرایط آب و هوایی اعلام شده که تا دو روز آینده نیز در استان شاهد بارش برف خواهیم بود.

مدیر رسانه ایی هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی گفت : در صورت مساعدشدن هوای تبریز و قطع برف فردا دیدار هفته پانزدهم تیم های ماشین سازی و سایپا برگزار می شود اما در غیر این صورت دیدار معوقه خواهد بود و مسئولان محترم سازمان لیگ در این رابطه اظهار نظر می کنند.

وی یاد آور شد : تا ساعاتی دیگر و با برگزاری نشست در باره برگزاری دیدار تیم های ماشین سازی و سایپا خبرهایی از نتایج جلسه را به اطلاع فوتبال دوستان می رسانیم.

انتهای پیام /


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار