آیت‌الله علوی‌گرگانی:

پیروزی در عراق و سوریه نزدیک است

علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان گفت: باوجود اینکه تفرقه سبب ضعف گروه‌ها و مردم عراق می‌شود، پیروزی در عراق و سوریه نزدیک است و انشالله خداوند به همه‌کسانی که در راه خدا در این کشورها می‌جنگند، توفیق بدهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ آیت‌الله  علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار رئیس دفتر مکتب غنا عصائب اهل الحق عراق، با اشاره به پیروزی‌های اخیر در عراق و سوریه گفت:ما به دنبال حق هستیم و در روایتی پیامبر فرموده‌اند "نترسید چراکه ما با شماییم چون خدا با ماست"، بنابراین مهم‌ترین عامل پیروزی در عراق دنبال کردن کلمه حق بوده است.

مرجع تقلید شیعیان بابیان اینکه تفرقه سبب ضعف گروه‌ها و مردم عراق خواهد شد افزود: ایمان به خدا داشتن و دنبال‌کردن کلمه واحده حق، سبب پیروزی و غلبه بر دشمنان خواهد شد.

وی با تأکید براینکه طبق وعده خداوند هرکس دنبال‌کننده حق باشد به پیروزی خواهد رسید، ابراز کرد: در سوریه و عراق به‌لطف خداوند شاهد پیروزی‌های خوبی بر داعش و گروه‌های تکفیری بوده‌ایم که این وعده خداوند در پیروزی حق علیه باطل است.

استاد برجسته حوزه علمیه ادامه داد: پیروزی در عراق و سوریه نزدیک است و انشالله خداوند به همه‌کسانی که در راه خدا در این کشورها می‌جنگند، توفیق  بدهد.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار