سرباز

توقيف کاميون متخلف در سرباز

فرمانده انتظامی شهرستان سرباز از توقيف يک دستگاه کاميون کشنده ولوو به دليل ارتکاب 34 فقره تخلف حادثه ساز و 10 ميليون و 550 هزار ريال خلافی پرداخت نشده خبر داد .

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان اززاهدان، سرهنگ سیامک مرادی فرمانده انتظامی شهرستان سرباز اظهار داشت: ماموران پلیس راهور شهرستان سرباز در راستای برخورد با رانندگان متخلف و حادثه ساز، حین کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه کامیون کشنده را به علت عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی متوقف کردند.

وی افزود: با استعلام و بررسی های لازم مشخص شد این خودرو دارای 34 فقره تخلف حادثه ساز و 10 میلیون و 550 هزار ریال خلافی پرداخت نشده می باشد که بلافاصله بر اساس تبصره ماده هشت قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی خودرو به منظور پرداخت جرائم و سایر مراحل قانونی به پارکینگ دلالت داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سرباز با تاكید بر اینكه بر اساس قوانین راهنمایی و رانندگی، خودرویی كه خلافی آن به ده میلیون ریال برسد توقیف می شود، بیان کرد: خودروهای که خلافی بیشتر از 10میلیون ریال داشته باشند از ادامه مسیر منع و تا پرداخت خلافی، روانه پاركینگ خواهند شد.

وی در پایان هدف از این گونه اقدامات را ارتقای ایمنی و افزایش فرهنگ ترافیک دانست و از رانندگان خواست تا برای تأمین نظم و امنیت ترافیکی به قوانین راهنمایی و رانندگی توجه بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار