قدردانی ابتکار از سرباز فداکار مریوانی+ اینستاپست

معصومه ابتکار با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود محمد باختری را جوانی فهمیده و فداکار خواند و وی را باعث افتخار جوانان این مرز و بوم دانست.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود به موضوع "محمد باختری" سربازی که در پادگان عجب شیر، سگ گرفتار در سیم خاردار را نجات داده و بعد از آن بر اثر انفجار مین پای خود را از دست داده بود اشاره کرد و از فداکاری وی تشکر کرد. 

وی نوشت:
"آدم ها و اثراتی که در عمرشان از خود به جا می گذارند گاه از زمین تا آسمان متفاوت است. در حالی که حیوان آزاری فردی در جنوب کشور باعث خشم و آزردگی خاطر مردم شده (و البته اداره کل حفاظت محیط زیست هرمزگان پیگیر آن است)، بیمارستان شهدای تبریز میزبان سربازی مریوانی است که یک پای خود را برای نجات یک سگ گرفتار در سیم خاردار، از دست داده است. با او دیشب تلفنی احوالپرسی کردم؛ محمد باختر، جوانی فهمیده و فداکار که باعث افتخار جوانان این مرز و بوم است. می گفت سر سگی در میان سیم خاردارهای گیر کرده بود که نجاتش داد و به محض گریختن سگ، آن حادثه رخ داد. اما پشیمان نبود و گفته اگر باز هم چنین حادثه ای رخ دهد برای نجات حیوان اقدام می کند. این همان روح بزرگ ایرانی است که باید تکثیر و تحسین شود. به یاد داستانی افتادم که منسوب به حضرت مسیح (ع) است: روزی حضرت عیسی با حواریون از راهی گذر می کرد که به مردار سگی رسیدند. حواریون از بوی بد سگ مرده اظهار ناراحتی کردند. اما حضرت عیسی (ع) فرمود: این سگ چه دندان های سفید و خوش آیندی دارد. می گویند این سخن پیامبر خدا اشاره به این داشته که در کنار بدی، خوبی را نیز می توان دید. میلاد عیسی مسیح مبارک باد."

قدردانی ابتکار از سرباز فداکار مریوانی+ اینستاپست

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار