كاپيتان تيم ملی واليبال بانوان لژيونر می شود؟

گيوه: منتظر رضايت‌نامه برای پيوستن به تيم بلغاری هستم

كاپيتان تيم ملی واليبال ايران از پيشنهاد يك تيم بلغارستانی برای پيوستنش به اين تيم خبر داد.

زينب گيوه در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضورش در تيم بلغارستانی،گفت: مدتي است كه نامه پيشنهاد تيم شومن كلاپ بلغارستان به باشگاه دانشگاه آزاد رسيده است و حالا منتظر گرفتن رضايت نامه برای پيوستن به اين تيم هستم.

وی ادامه داد: مسئولان اين تيم بازي‌هاي ما در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسيا و avc كاپ را بررسي كردند و از عملكرد من رضايت داشتند و پيشنهاد دادند در اين تيم بازی كنم. اين تيم در حال حاضر در رده پنجم سوپر ليگ بلغارستان قرار دارد.

گيوه خاطرنشان كرد: دعوت‌نامه اين تيم در حال حاضر به دست دادگان رسيده است و منتظر هستم تا با گرفتن رضايت نامه اقدامات لازم براي گرفتن ويزا و اقامت را انجام دهم.

كاپيتان تيم ملی واليبال ايران و تيم دانشگاه آزاد، با اشاره به اينكه پيش از اين هم پيشنهاداتی از برخی تيم‌های خارجی داشته است،‌ گفت: هر بار به دليل حجاب تيم‌ها حاضر به خدمت گرفتن ما نمی شدند اما اين تيم پذيرفته است كه من با پوشش اسلامی در مسابقات حاضر شوم و اين يك موقعيت عالی برای من محسوب می شود.

گيوه در پايان گفت: بسيار اميدوارم كه شرايط هر چه زودتر مهيا شود و بتوانم به اين تيم بپيوندم و نخستين لژيونر واليبال بانوان بشوم. اين پيشنهاد مدتی قبل به مائده برهانی هم داده شده است و ممكن است هر دو به اين تيم بلغاری بپيونديم.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار